ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Βάρη δύο φορές την εβδομάδα για καλά γεράματα

Βάρη δύο φορές την εβδομάδα για καλά γεράματα



Οι ενήλικες θα πρέπει να ασκούνται με βάρη δύο φορές την εβδομάδα για να παραμείνουν σε φόρμα και υγιείς, σύμφωνα με τους ειδικούς.

Κορυφαίοι γιατροί δηλώνουν ότι οι ασκήσεις ενδυνάμωσης των μυών θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην καθυστέρηση της φυσικής φθοράς της μυϊκής μάζας και της πυκνότητας των οστών που αρχίζει να συμβαίνει από την ηλικία των 50 ετών. Αυτό θεωρείται ο βασικός λόγος για τον οποίο οι ηλικιωμένοι χάνουν σταδιακά την ικανότητά τους να εκτελούν καθημερινές δραστηριότητες.

Ως εκ τούτου, ασκήσεις όπως τα ελεύθερα βάρη και τα μηχανήματα με αντίσταση στο γυμναστήριο, αλλά και δραστηριότητες όπως η έντονη κηπουρική, το να κουβαλούμε βαριά ψώνια και να παίρνουμε αγκαλιά μικρά παιδιά, θα πρέπει να επαναλαμβάνονται έως ότου οι μύες αισθάνονται προσωρινά «κουρασμένοι» και δεν μπορούν να επαναλάβουν την κίνηση μέχρι να ξεκουραστούν.

Όλες αυτές οι δραστηριότητες ενδυνάμωσης θα μπορούσαν επίσης να συμβάλουν στην ελαχιστοποίηση του κινδύνου πτώσης - η νούμερο ένα αιτία που ηλικιωμένοι καταλήγουν στα Επείγοντα.

Επίσης τα άτομα ηλικίας 65 ετών και άνω θα πρέπει να παίζουν μπόουλινγκ, να χορεύουν και να κάνουν τάι-τσι για να βελτιώσουν ή να διατηρήσουν τη μυϊκή τους δύναμη, ισορροπία και ευελιξία, να μειώσουν τον κίνδυνο πτώσης και να βελτιώσουν την κινητικότητά τους.

Ωστόσο, όλες οι ηλικίες θα πρέπει να αποφεύγουν να κάθονται για πάρα πολύ ώρα, καθώς είναι επιβλαβές - ακόμη και για εκείνους που επιτυγχάνουν τα συνιστώμενα επίπεδα άσκησης κάθε εβδομάδα.

Η καθηγήτρια Sally Davies, προσθέτει ότι η σωματική άσκηση φέρνει μαζί της μια σειρά από οφέλη για την υγεία: «Καθώς μεγαλώνουμε, οι μύες μας αποδυναμώνονται και μπορούν να γίνουν δύσκαμπτοι, οδηγώντας σε πτώσεις και δυσκολίες στην εκτέλεση καθημερινών δραστηριοτήτων. Η σωματική δραστηριότητα μπορεί να αποτρέψει την ευθραυστότητα των οστών και να βοηθήσει την κινητικότητα στην τρίτη ηλικία», είπε.

«Μένοντας δραστήριοι, τόσο μέσω των καθημερινών δραστηριοτήτων όσο και μέσω των χόμπι, μπορούμε να επιβραδύνουμε τη φθορά των μυών και των οστών, και να παραμείνουμε ανεξάρτητοι για περισσότερο χρόνο», συμπλήρωσε.



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[11:40]  Πάτρα: Ημερίδα για τις Χρόνιες Παθήσεις...
[χθες 13:32]  Νέας γενιάς ρομπότ για...
[χθες 13:43]  ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΕΝΘΕΤΟ...
[χθες 11:00]  Το πλάνο για την προστασία του...
[χθες 14:07]  Το τακτικό βούρτσισμα των δοντιών...
[χθες 12:10]  Η χρήση κινητού ευθύνεται για...
[χθες 13:46]  Η άσκηση που προστατεύει από...
[χθες 14:30]  Πάτρα: Η Παγκόσμια Ημέρα AIDS στο...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [18:52:17]