ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


H Δυτική Ελλάδα βρίσκει την Ολυμπιακή ταυτότητά της

H Δυτική Ελλάδα βρίσκει την Ολυμπιακή ταυτότητά της



ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΒΕΡΓΑΝΕΛΑΚΗ

Ενας άνθρωπος της «πιάτσας», με βαθιά γνώση και εμπειρία στο τουριστικό αντικείμενο, και με μάτι που κόβει από χιλιόμετρα, ο Γιώργος Τελώνης, έριξε πρώτος το σπόρο…
O περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριος Φαρμάκης, ήρθε, την κατάλληλη στιγμή, να παρέμβει καταλυτικά ώστε να ξεκινήσει το συντομότερο η σπορά.
Aπομένει η υπόθεση «Δυτική Ελλάδα - τουριστική ανάπτυξη» να γίνει μέρος ενός αυτοτελούς, οργανωμένου και σχεδιασμένου από εξειδικευμένα στελέχη σχεδίου, ώστε η ευρύτερη περιοχή να πάψει, επιτέλους, να αποτελεί τον τελευταίο τροχό της -τουριστικής- αμάξης στην Πελοπόννησο.
Γιατί, δυστυχώς, αυτό λένε οι αριθμοί… Η Δυτικής Ελλάδα εξακολουθεί να αγκομαχάει τουριστικά-εμπορικά, να «βαριανασαίνει»…
Τι χρειάζεται, ως ξεκίνημα τουλάχιστον; Ν' αποκτήσει τη δική της ταυτότητα, το δικό της προφίλ. Να γίνει ευρέως αναγνωρίσιμη.
Το πρώτο μεγάλο βήμα, σε επίσημο επίπεδο, προς την κατεύθυνση της τουριστικής, πολιτιστικής, ιστορικής και αθλητικής αναβάθμισης της Δυτικής Ελλάδας έγινε. Με φόντο την Αρχαία Ολυμπία και κατ' επέκταση το Ολυμπιακό Φως, που όλα δείχνουν πως θ' αποτελέσουν καίρια σημεία αναφοράς της εκστρατείας της Περιφέρειας για το κεντρικό τουριστικό αποτύπωμα της Δυτικής Ελλάδας.
Ο περιφερειάρχης Νεκτάριος Φαρμάκης βρέθηκε στην έδρα της ΔΟΕ, στη Λωζάνη, πριν από περίπου ένα μήνα, στην τελετή έναρξης των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων Νέων, και είχε επαφές με τον Πρόεδρο της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής, Τόμας Μπαχ, και τα μέλη της Επιτροπής, τους οποίους προσκάλεσε να επισκεφθούν τη Δυτική Ελλάδα. Ο κ. Φαρμάκης είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει τον σχεδιασμό του για ανάπτυξη και αναβάθμιση της διεθνούς εικόνας της Δυτικής Ελλάδας, με επίκεντρο την Ολυμπία και το Ολυμπιακό Ιδεώδες.
Στην επίσημη επιστολή του, μάλιστα, ο κ. Φαρμάκης προς τον πρόεδρο της ΔΟΕ, ανέφερε: «Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας αποτελεί τη γεωγραφική και ιστορική ενότητα της ελληνικής επικράτειας που εμπεριέχει τη γενέτειρα του Ολυμπιακού Ιδεώδους, δηλαδή την Αρχαία Ολυμπία, και όχι μόνο. Από τον περασμένο Σεπτέμβριο εγώ και οι συνεργάτες μου έχουμε ξεκινήσει μία νέα και μεγάλη προσπάθεια εξωστρέφειας και συνεργασίας σε ευρωπαϊκό αλλά και παγκόσμιο επίπεδο, θέτοντας μάλιστα την Ολυμπία και τον Ολυμπισμό, ως προμετωπίδα των προσπαθειών μας. Γι' αυτό επιτρέψτε μου να σας προσκαλέσω να επισκεφθείτε τη Δυτική Ελλάδα προκειμένου να έχετε μία πλήρη εικόνα της περιοχής και των δυνατοτήτων της, αλλά και για να συζητήσουμε εκτενέστερα τις δυνατότητες συνεργασίας στα πλαίσια ενός μεγάλου σχεδίου που θα μπορούσε να ονομαστεί: «Το ταξίδι της Φλόγας: Από τη Δυτική Ελλάδα σε όλη τη Γη».
Ο πρώτος, πάντως, που εισηγήθηκε εδώ και καιρό την αναβάθμιση της Αρχαίας Ολυμπίας σε βασικό όπλο για την απόκτηση προσωποπαγούς τουριστικής ταυτότητας της Δυτικής Ελλάδας σε όλο τον κόσμο ήταν ο πρόεδρος του Συνδέσμου Τουριστικών Γραφείων Δυτικής Ελλάδας και νυν Περιφερειακός Συμπαραστάτης του Πολίτη και της Επιχείρησης Δυτικής Ελλάδας, Γιώργος Τελώνης.
Με άρθρο-παρέμβαση του αποκλειστικά στην «Πελοπόννησο», στις 12 Σεπτεμβρίου του 2019, ο κ. Τελώνης πρότεινε μόνιμο brand name που πρέπει να υιοθετήσει η Δυτική Ελλάδα για την τουριστική προβολή και αναβάθμισή της.
Και η πρότασή του ήταν: «Ολυμπιακή Γη, Olympia land».
Ένα κομμάτι της παρέμβασής του:
«Δεν μας ξέρουν στη Δυτική Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό, όσο πρέπει. Κάποιοι, μάλιστα, ίσως δεν μας ξέρουν καθόλου…
Ξέρουν ότι υπάρχει η περιοχή, αλλά όχι ακριβώς πού υπάρχει! Δεν ξέρουν ποια είναι η ταυτότητά μας, γιατί δυστυχώς, κάθε τόσο, αλλάζουμε ταυτότητα και τους μπερδεύουμε! Ξοδεύουμε λεφτά και πάνε στράφι, σε ένα μεγάλο ποσοστό. Δεν πιάνουν τόπο, γιατί πολύ απλά δεν οριοθετούμε εμείς οι ίδιοι τον τόπο μας! Τη μια Western Greece, την άλλη Go West, την άλλη be inspired in Western Greece. Πρέπει, κατά συνέπεια, να βρούμε, άμεσα, τρόπο να μας μάθουν. Να τους ερεθίσουμε πιο στοχευμένα. Πού είμαστε, τι προσφέρουμε, σε τι υπερέχουμε. Ας δώσουμε στην περιοχή μας όνομα, ταυτότητα, φυσιογνωμία, προωθώντας την ιδιαιτερότητα της περιοχής μας. Θα καταθέσω απλώς την προσωπική μου πρόταση με την ελπίδα να αποτελέσει την απαρχή ενός διευρυμένου και πολυεπίπεδου διαλόγου, όλων των εμπλεκομένων φορέων.
Γη της Ολυμπίας. Ολυμπιακή Γη. Olympia land.
Θα μπορούσε να είναι ένα από τα υποψήφια brand name που αναζητά η Δυτική Ελλάδα. Εκτιμώ ότι καθετί που παραπέμπει και αποπνέει άρωμα από Αρχαία Ολυμπία, είναι από μόνο του ένα πανίσχυρο brand. Ας δώσουμε τη δυνατότητα στους «καλεσμένους μας» να νιώσουν, κυρίως, συναισθηματική σύνδεση με τον προορισμό και πάνω εκεί ας οικοδομήσουμε μαζί τους μια ξεχωριστή σχέση διαρκείας.
Θα πρότεινα, δε, τη διοργάνωση θεματικού Συνεδρίου με το συγκεκριμένο αντικείμενο, με τη συμμετοχή, φυσικά, εξειδικευμένων στελεχών της αγοράς και επικοινωνιολόγων.
Και εν συνεχεία, να γίνει η τελική επιλογή από το Περιφερειακό Συμβούλιο και να πάρουν όλα τον δρόμο τους.
Η νέα εποχή απαιτεί κάτι πιο σύνθετο, πιο οργανωμένο, πιο λειτουργικό στρατηγικά».



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση












Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [10:23:37]