ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


βασιλακης


Ενα παγκόσμιο εργασιακό περιβάλλον



Οπως οι περισσότερες τηλεοπτικές διαφημίσεις, έτσι και η συγκεκριμένη (διαφήμιση μελιού) προσπαθεί να «μιλήσει» στην καρδιά του κοινού. Η νεαρή κοπέλα, προφανώς με καλές σπουδές, έχει αναζητήσει το επαγγελματικό της μέλλον στο εξωτερικό. Εκφράζει στους δικούς της τα συναισθήματα νοσταλγίας που νιώθει γι' αυτούς και τον τόπο της. Αλλά δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά. Η ζωή της βρίσκεται πλέον εκτός Ελλάδας. Καθισμένη σε ένα καφέ της Βόρειας Ευρώπης, χάνεται σε σκέψεις που της θυμίζουν την πατρίδα και την οικογένειά της. Μέχρι που βλέπει τον γοητευτικό νέο δίπλα της να βγάζει μια συσκευασία με ελληνικό μέλι και ρίχνει στο τσάι του. «Ελληνας;» τον ρωτάει και εισπράττει καταφατική απάντηση.
Η ιστορία της διαφήμισης έχει στόχο να αγγίξει το κοινό-δέκτη. Ας την δούμε όμως από μια άλλη οπτική. Για να είναι επιτυχημένη η διαφήμιση πρέπει να πιάσει μεγάλα κοινά. Πράγματι. Πόσες είναι οι ελληνικές οικογένειες σήμερα που δεν έχουν στο εξωτερικό κάποιο μέλος, συγγενή, φίλο τους; Το ερώτημα είναι ρητορικό. Αποτυπώνει όμως μια κοινωνική πραγματικότητα. Χιλιάδες Ελληνόπουλα ζουν και εργάζονται πλέον μακριά από την πατρίδα, σε μέρη που όχι απλώς βρίσκουν μια αξιοπρεπή δουλειά αλλά έχουν την ευκαιρία να εξελιχθούν σε ένα αξιοκρατικό εργασιακό περιβάλλον, όπου αναγνωρίζονται οι γνώσεις και το ταλέντο τους. Η εργασιακή μετανάστευση -ας μου επιτραπεί ο όρος- δεν πρέπει να μας ξενίζει. Τα κοινωνικά δίκτυα και η τεχνολογία έχουν δημιουργήσει ένα παγκόσμιο εργασιακό περιβάλλον από το οποίο δεν μπορούν να λείπουν (και) οι Ελληνες. Καλώς ή κακώς αυτό συμβαίνει. Είναι τα απόνερα της προόδου κι όποιος προσπαθεί να αποδείξει το αντίθετο απλά στρουθοκαμηλίζει.





Αποστολή με E-mail Εκτύπωση












Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [19:27:52]