ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Black Wednesday

Black Wednesday



Της ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ *

Την πρώτη ημέρα σύγχρονης τηλεκπαίδευσης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση μάθαμε το α: Webex. Ακολούθησε το υπόλοιπο αλφάβητο: «Still connecting». Μάταια προσπαθήσαμε να αλλάξουμε σελίδα.
Η ελληνική οικογένεια sisco-τίστηκε την Τετάρτη το απόγευμα.
Αγόρασε ηλεκτρονικούς υπολογιστές, δανείστηκε, συνδέθηκε με internet. Έμειναν όλοι σπίτι ασφαλείς και περίμεναν να πάρουν γεύση από σχολείο. Περίμεναν τον/τη δάσκαλό -α τους να εμφανιστεί στην οθόνη τους επιτέλους χωρίς μάσκα και να συμμετάσχουν στην ψηφιακή τάξη.
Οι εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων δούλεψαν την ηλεκτρονική πλατφόρμα Webex. Ετοίμασαν διδακτικό υλικό για τους μαθητές τους. Έστησαν τα μαθήματά τους για το ψηφιακό περιβάλλον που καλούνταν να διδάξουν χωρίς γκρίνιες και αρνήσεις.
Συνεδρίασαν με τις ώρες για να φτιαχτεί Ωρολόγιο Πρόγραμμα προσαρμοσμένο στις ανάγκες των μαθητών χωρίς να έρθουν ακριβείς οδηγίες. Κάθε σχολείο αυτορυθμίσθηκε. Πρόβες όλες τις ώρες της ημέρας για να κυλήσουν όλα ομαλά, όπως στην τάξη, και να αποφευχθούν δυσάρεστα «ατυχήματα» με τα μικρόφωνα και τις κάμερες.
Η δημόσια εκπαίδευση στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων. Οι δάσκαλοι από νωρίς στα πόστα τους άδικα περίμεναν να μπουν οι μαθητές τους. Πολλές απουσίες όχι γιατί δεν ήθελαν να μπουν στο teacher's room αλλά γιατί αρκετοί δεν είχαν τη δυνατότητα. Από την άλλη, όπως ήταν αναμενόμενο το δίκτυο δεν «σήκωνε» ταυτόχρονη είσοδο χιλιάδων παιδιών της ηλικίας νηπιαγωγείου και δημοτικού.
Το σύστημα κατέρρευσε μέσα σε μία ώρα διασωληνώνοντας το δημόσιο σχολείο.
Κι ύστερα άρχισε η απογοήτευση, η λέξη «υπερφόρτωση», και το ενοχλητικό connecting που δεν συνέδεσε ποτέ τον δάσκαλο με τους μαθητές του. Τηλέφωνα και απεγνωσμένα μηνύματα γονιών στους δασκάλους τους μήπως «φταίνε» αυτοί. Και φυσικά δεν ήταν μεμονωμένες περιπτώσεις, όπως μετέφεραν τα ΜΜΕ.
Γονείς παράτησαν τις δουλειές τους για να γίνουν co-hosters, teachers, supporters και να λειτουργήσουν σε νέους ρόλους. Απομόνωσαν τα δύο και τρία παιδιά τους, όσοι ήσαν τυχεροί, να έχουν 3 υπολογιστές σε διάφορα δωμάτια για να «κάνουν μάθημα».
H Webex μια απέραντη γκρι mute… λίγοι εκπαιδευτικοί κατάφεραν να κάνουν «μάθημα» όπως το είχαν σχεδιάσει. Την ώρα αιχμής - ανάμεσα στις 3.00- 4.00 - τα προβλήματα αυξήθηκαν. Οσοι μαθητές άλλαζαν δωμάτιο για το επόμενο διδακτικό αντικείμενο, σύμφωνα με το πρόγραμμα, δεν έμπαιναν ποτέ.
Aπό την αρχή της πανδημίας, τον Μάρτιο, περιμένουμε υποστήριξη στα σχολεία μας. Στο σχολείο μας μόλις προχθές ήρθαν όλα κι όλα 3 τάμπλετ για τους 101 μαθητές μας.
Τονίσαμε την ανάγκη αναβάθμισης της ηλεκτρονικής πλατφόρμας και των τεχνικών υποδομών.
Ολο αυτόν τον καιρό όλα σέρνονται νωχελικά ενώ οι εξελίξεις και οι ανάγκες τηλεκπαίδευσης τρέχουν.
Με τον αραμπά όλα αυτά τα χρόνια, φυσικό είναι να μην μπορείς να ανταποκριθείς στις προκλήσεις των καιρών. Σύγχρονο δημόσιο σχολείο με γρήγορες ταχύτητες, με υπολογιστές και δίκτυα που να σηκώνουν, αν μη τι άλλο, το βάρος των καιρών και την ευθύνη που έχουμε απέναντι στους μαθητές μας, αυριανούς πολίτες.
Ενα χειροκρότημα δυνατό για τον δάσκαλο της πράξης κι ένα για την ελληνική οικογένεια.
Εμείς, οι δάσκαλοι της πράξης, θα κοιτάξουμε τους μαθητές και τους γονείς τους στα μάτια. Η πολιτεία θα το κάνει;

* Η Αναστασία Ευσταθίου είναι διευθύντρια στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Ακράτας, συγγραφέας.





Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[16:12]  Μια θαυμαστή διαφυγή
[11:56]  Μια ιστορία για τον "Απόλλωνα"
[10:10]  Μόνο τα όνειρα των νέων είναι αιώνια
[χθες 13:20]  Kοινωνία: μαζοποίηση ή προσωπική...
[χθες 16:05]  Η Αιγιάλεια υπογράφει τα κρασιά...
[χθες 14:35]  Τους εξόντωσε ο πόλεμος χωρίς να...
[χθες 14:05]  «ΜΑΣΚΕΣ…»: Γιατί τελικά τις...
[χθες 12:57]  Συζητάμε για τη Νομική Νο2








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [21:32:22]