ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Το ΚΙΝΑΛ Αχαΐας για τέσσερα θέματα

Το ΚΙΝΑΛ Αχαΐας για τέσσερα θέματα



Η ανακοίνωση του ΚΙΝΑΛ Αχαΐας αναφέρει:

Η κυβέρνηση αθετεί την υποχρέωσή της να στηρίξει χιλιάδες επιχειρήσεις εν μέσω πανδημίας - στη συντριπτική πλειονότητά τους μικρές και μικρομεσαίες - καθώς δεν θα λάβουν χρήματα από τον 5ο κύκλο της Επιστρεπτέας Προκαταβολής. Ο πρωτοφανής αριθμός των 732.000 αιτήσεων αποδεικνύει την έλλειψη ρευστότητας στην αγορά, παρά τις μεγαλόστομες διακηρύξεις της κυβέρνησης για ''σοκ ρευστότητας'' μέσα στο 2020. Η κυβέρνηση εξακολουθεί επίσης να αδυνατεί να επιβάλλει κανόνες στο τραπεζικό σύστημα προκειμένου να διοχετευτεί ρευστότητα στην αγορά.
Εμείς, έχουμε καταθέσει έγκαιρα τις προτάσεις μας που είναι ρεαλιστικές και εφαρμόσιμες και εμμένουμε σ' αυτές:
Αύξηση του ποσού της Επιστρεπτέας Προκαταβολής στα 5,5 δις το 2021, αντί για τα μόλις 2,2 δις που προγραμματίζει η κυβέρνηση. Επίσης, το 70% του ποσού που θα δοθεί να είναι ενίσχυση και το 30% δάνειο.
Εφαρμογή του μοντέλου 50% ενίσχυση-50% δάνειο και για τους 3 πρώτους κύκλους του 2020.
Χαλάρωση των πιστοδοτικών κριτηρίων από τις τράπεζες για τη χορήγηση δανείων με την εγγύηση του ελληνικού Δημοσίου, μέσω της Αναπτυξιακής Τράπεζας.





ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΤΣΕ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΣΤΟ ΕΣΥ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ
Παρά την πανδημία, η κυβερνητική απραξία στο χώρο της υγείας συνεχίζεται. Και το δυστύχημα είναι πως με τον υφιστάμενο ρυθμό εμβολιασμού η πανδημία θα παραμείνει για πολλούς μήνες ακόμα, καθιστώντας επιτακτική ανάγκη την ύπαρξη ολοκληρωμένου σχεδίου για τη στήριξη του ΕΣΥ και των ανθρώπων του.
Το Κίνημα Αλλαγής έχει καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις και για τη στήριξη και ενίσχυση του Συστήματος Υγείας, αλλά και των μαχητών της πρώτης γραμμής και θα συνεχίσει να το πράττει. Το ίδιο και με ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για το ασφαλές άνοιγμα των οικονομικών και κοινωνικών δραστηριοτήτων, χωρίς οριζόντια μέτρα καθολικής εφαρμογής. Πρέπει να μπει τέλος στα μπρος-πίσω της κυβέρνησης και να αναδειχθεί ένα σχέδιο που δίνει προοπτική.




ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ ΟΙ ΜΙΣΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
Άλλη μία αβελτηρία της κυβέρνησης, η οποία μπορεί ν' αποδειχθεί μοιραία, αποκάλυψε το Κίνημα Αλλαγής. Συγκεκριμένα, δεν έχουν τοποθετηθεί ακόμη συντονιστές Πολιτικής Προστασίας σε πολλές από τις Περιφέρειες της χώρας. Το παραδέχθηκε ο αρμόδιος υφυπουργός, κ. Χαρδαλιάς, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του Κινήματος Αλλαγής.
Επισημαίνουμε ότι η θέση του Περιφερειακού Συντονιστή αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της αρχιτεκτονικής της Πολιτικής Προστασίας στη χώρα, έτσι όπως προέκυψε από το νομοσχέδιο που ψηφίστηκε από τη Βουλή το Φεβρουάριο του 2020, αλλά αποκαλύπτεται ότι σχεδόν η μισή χώρα δεν έχει περιφερειακό συντονισμό για την Πολιτική Προστασία, αφού μόνο οι επτά από τις 13 Περιφέρειες έχουν προχωρήσει σε πρόσληψη συντονιστή. Ο κ. Χαρδαλιάς μάλιστα, επιχείρησε να μετακυλίσει τις ευθύνες στους περιφερειάρχες, αλλά προκαλεί το λιγότερο απορία πώς είναι δυνατόν το υπουργείο να μην πιέζει τις Περιφέρειες να προσλάβουν συντονιστές το συντομότερο δυνατό…




ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ: <<ΠΡΑΣΙΝΗ>> ΒΙΤΡΙΝΑ Η ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

Δεν θα έπρεπε να μας προκαλεί έκπληξη που η μόνη απάντηση που είχε η ΝΔ για το σχόλιο του Κινήματος Αλλαγής σχετικά με τον πρωθυπουργό που εμφανιζόταν να… διαφημίζει την πώληση εισαγόμενων ηλεκτρικών αυτοκινήτων ήταν η απαξίωση και διαστρέβλωση των θέσεών μας. Σε καμία περίπτωση δεν θα θέλαμε μια ..κρατική βιομηχανία παραγωγής αυτοκινητων όπως διέρρεαν κάποιοι. Γι' αυτο και επισημαίνουμε:
Οι αυξημένες πωλήσεις εισαγόμενων ηλεκτρικών αυτοκινήτων επιδοτούνται εν καιρώ βαθιάς ύφεσης της ελληνικής οικονομίας και εν καιρώ πανδημίας με περιορισμό μετακινήσεων.
Επιδοτούνται επίσης από το Πράσινο Ταμείο, την στιγμή που ο προηγούμενος υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας περιέκοψε από 6% σε 1% τα ποσά του Πράσινου Ταμείου που θα κατευθύνονταν στις λιγνιτικές περιοχές Δυτικής Μακεδονίας και Μεγαλόπολης.
Στερούν πόρους όχι μόνο από τις περιοχές Δίκαιης Μετάβασης, αλλά και από την ενίσχυση ελληνικών επιχειρήσεων.
Δεν έχουν περιβαλλοντικό όφελος, και δεν μειώνουν το συνολικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα της χώρας, όταν η ενέργειά τους δεν προέρχεται από καθαρή ενέργεια.
Ηλεκτροκίνηση δεν είναι μόνο τα ιδιωτικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά και τα ταξί, οι επαγγελματικοί στόλοι, και τα δημόσια ΜΜΜ, όπου το πρόγραμμα της ηλεκτροκίνησης δεν έχει να επιδείξει σημαντικά αποτελέσματα.
Ηλεκτροκίνηση με όφελος για τους πολλούς και όχι μόνο για τους λίγους είναι η ανάπτυξη των μέσων σταθερής τροχιάς και ειδικότερα του Σιδηρόδρομου, όπου δυστυχώς δεν περιλαμβάνεται στις προτεραιότητες της κυβέρνησης.






Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[14:40]  Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας...
[14:10]  Πάτρα - ΠΓΝΠ: Εγκαινίασε την...
[13:57]  Διαδικτυακή ενημερωτική εκδήλωση για το...
[13:21]  Αχαΐα - Γιάννα Ζορμπά: Οι έφηβοι...
[13:14]  «Πράσινο φως» για την έλευση του...
[13:07]  Αχαΐα: Συνεργασία ΣΥΔΙΣΑ -...
[12:56]  Δυτική Ελλάδα: «Έφυγε» στα 61 του...
[12:53]  Δυτική Ελλάδα: Ρευστότητα μισού δισ. σε...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [14:47:04]