Η Black Friday πλησιάζει: Τι σκοπεύουν να αγοράσουν οι Έλληνες

Έρευνα για την επερχόμενη εκπτωτική περίοδο την τελευταία εβδομάδα του Νοεμβρίου, με αφορμή την Black Friday

Black Friday

Η Black Friday είναι αναμφίβολα μια από τις μεγαλύτερες εμπορικές μέρες του χρόνου, με καταναλωτές από όλο τον κόσμο να περιμένουν τις προσφορές της με ενθουσιασμό.

Black Friday έχει καθιερωθεί ως μία από τις πιο δημοφιλείς ημέρες αγορών παγκοσμίως, και οι προετοιμασίες έχουν ήδη ξεκινήσει σε πολλά καταστήματα για να προσελκύσουν όσο το δυνατόν περισσότερους καταναλωτές, τόσο σε φυσικά καταστήματα όσο και online.

Δείτε ακόμα: Black Friday 2024: Πότε πέφτει φέτος, πώς προετοιμάζονται τα τοπικά καταστήματα, tips για ασφαλείς και συμφέρουσες αγορές

Πολλοί επικεντρώνονται στη δημιουργία ελκυστικών προσφορών σε δημοφιλή προϊόντα, όπως ηλεκτρονικές συσκευές, είδη μόδας, και οικιακά προϊόντα. Παράλληλα, αρκετά καταστήματα σχεδιάζουν να προσφέρουν προνομιακές εκπτώσεις αποκλειστικά σε μέλη των προγραμμάτων πιστότητας, ενισχύοντας την αφοσίωση των πελατών τους.

Η Black Friday αποτελεί, παράλληλα, και μία ευκαιρία για τους καταναλωτές να υποστηρίξουν τις τοπικές επιχειρήσεις, οι οποίες συχνά αντιμετωπίζουν σκληρό ανταγωνισμό από τις μεγάλες αλυσίδες και τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Οι τοπικοί έμποροι επικεντρώνονται στην παροχή προσωπικής εξυπηρέτησης και στη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες τους, κάτι που αποτελεί το μεγάλο τους πλεονέκτημα σε σχέση με τις μεγάλες επιχειρήσεις.

Έρευνα: Πόσοι Έλληνες θα ψωνίσουν, τι σκοπεύουν να αγοράσουν 

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Revolut για τη φετινή Black Friday, η πλειοψηφία των Ελλήνων (75%) βλέπει την ημέρα αυτή ως ευκαιρία για αγορές σε χαμηλότερες τιμές, παρόλο που το 10% θεωρεί πως οι εκπτώσεις δεν είναι τόσο μεγάλες όσο παλιά. Οι κύριοι λόγοι που ωθούν τους καταναλωτές στις αγορές κατά τη Black Friday είναι οι εκπτώσεις σε ακριβότερα προϊόντα που συνήθως αποφεύγουν (53%), η αγορά συνηθισμένων προϊόντων σε χαμηλότερες τιμές (40%) και η προμήθεια χριστουγεννιάτικων δώρων (22%).

Αξιοσημείωτο είναι ότι το 6% των Ελλήνων δηλώνει πρόθυμο να χρησιμοποιήσει δάνειο για να εκμεταλλευτεί τις προσφορές, ενώ ένα 4% αγοράζει από φόβο μην «χάσει» κάποια μεγάλη προσφορά. Η τάση του “Treat Culture” είναι επίσης δημοφιλής, με έναν στους πέντε Έλληνες να αγοράζει κάτι για να επιβραβεύσει τον εαυτό του, κυρίως στις νεότερες ηλικίες (37% των ατόμων 18-24).

Σε ό,τι αφορά τις προτιμήσεις αγοράς, οι Έλληνες διαμοιράζονται ανάμεσα στα φυσικά καταστήματα (50%) και στις online αγορές (45%), με πολλούς να προτιμούν τα καταστήματα για άμεση παραλαβή και αποφυγή επιστροφών, ενώ άλλοι προτιμούν τις online αγορές για μεγαλύτερη ποικιλία και αποφυγή συνωστισμού.

Η Revolut, με αφορμή τη Black Friday, προσφέρει προνόμια όπως δωρεάν δοκιμή του Premium προγράμματος και συνεργασία με το Plaisio, που περιλαμβάνει κερδισμένα RevPoints και επιστροφή έως και 20 ευρώ για νέους πελάτες της Revolut.

 

Διαβάστε επίσης

Αιγιάλεια: Ταμπουρώθηκε στο σπίτι με το παιδί της, διαπραγματευτής της ΕΛΑΣ στο σημείο

Σούπερ μάρκετ: Δείτε τη λίστα με τα 523 προϊόντα με μείωση τιμής

Καιρός: Ισχυρές καταιγίδες τις επόμενες ώρες με τη Δυτική Ελλάδα στο επίκεντρο, έρχεται χειμώνας από το Σαββατοκύριακο

Πλημμύρες και διακοπές ρεύματος στον Πύργο ΦΩΤΟ

Αχαΐα: Προ των πυλών η λειτουργία Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων

Πάτρα: «Εφυγε» από το χέρι του συντρόφου της και χαρίζει ζωή

Θάνατοι παιδιών σε Αχαΐα – Ηλεία: Στην «Π» η δικηγόρος της 24χρονης μητέρας, «η υπόθεση έχει σκοτεινά σημεία»

Πρόεδρος Πυροσβεστών στην «Π»: «Η ηγεσία απέτυχε παταγωδώς, Βρίσκονται εκτός τόπου και χρόνου»