Πάτρα: Μειώθηκε η κίνηση των πατινιών στο κέντρο της πόλης

Αναζητήσαμε τους λόγους που παρουσιάζει μείωση η κίνηση των πατινιών και από τις απαντήσεις καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι ο φόβος επέδρασε αποφασιστικά

Πάτρα: Μειώθηκε η κίνηση των πατινιών στο κέντρο της πόλης

Αν είναι μόδα ή ήρθε για να μείνει η κίνηση νεαρών με πατίνια θα δείξει. Το βέβαιο, ωστόσο, είναι ότι οι χρήστες ήταν περισσότεροι πριν από δύο χρόνια στην πόλη της Πάτρας απ’ ό,τι σήμερα. Τουλάχιστον, σε αυτήν τη διαπίστωση έχουν προχωρήσει αξιωματικοί της Τροχαίας Πάτρας αλλά και ταξιτζήδες που έχουν καθημερινή σφαιρική εικόνα της κίνησης οχημάτων, δίτροχων και πατινιών, απλών και ηλεκτρικών.

ΦΟΒΟΣ

Αναζητήσαμε τους λόγους που παρουσιάζει μείωση η κίνηση των πατινιών και από τις απαντήσεις καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι ο φόβος επέδρασε αποφασιστικά. Οι αναβάτες διαπιστώσαν στην πράξη τα ρίσκα που έπαιρναν και τα συνδύασαν με ατυχήματα, που έχουν συμβεί κατά καιρούς. Κάποιο σοβαρό δεν παρουσιάστηκε, ευτυχώς, στην Πάτρα και κάπως έτσι ο αρχικός ενθουσιασμός τους έδωσε τη θέση του στη λογική και την αυτοσυγκράτηση.

Εχει εκτιμηθεί, επίσης, ότι και οι γονείς έχουν διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο με τις συμβουλές τους. Οπως και να ‘χει είτε είναι μικρότερος είτε μεγαλύτερος ο όγκος των κινουμένων πατινιών πάντα θα καραδοκούν κίνδυνοι.

ΝΟΜΟΣ

Από την πλευρά της, η τοπική ΕΛΑΣ συντάσσεται με τον νόμο και υποστηρίζει ότι σύμφωνα με το άρθρο 38 του ΚΟΚ (που ορίζει τα της συμπεριφοράς των πεζών), τα πατίνια πρέπει να κινούνται στα πεζοδρόμια. Γενικότερα δε, η αντίληψή της είναι ότι πρέπει οι δήμοι να φτιάξουν τα δίκτυα των ποδηλατόδρομων για να κινούνται και σε αυτούς τα πατίνια, με ανώτατο όριο τα 20 – 25 χιλιόμετρα την ώρα. Οσον αφορά, τέλος, την κίνησή τους στα πεζοδρόμια να ορισθούν ως ανώτατο όριο τα 6 χιλιόμετρα την ώρα, όση δηλαδή είναι περίπου και η ταχύτητα βαδίσματος.