Πάτρα – Αυτοψία ΕΦΚΑ Αγίου Αλεξίου: Μικρές αρρυθμίες αλλά και εξυπηρέτηση

Παράπονα και εύσημα εκφράζουν οι Πατρινοί που επιβραβεύουν τους γιατρούς

Πάτρα - Αυτοψία ΕΦΚΑ Αγίου Αλεξίου: Μικρές αρρυθμίες αλλά και εξυπηρέτηση

Στο πρώην ΙΚΑ Αγίου Αλεξίου Πατρών, όπου πλέον στεγάζονται οι διοικητικές υπηρεσίες του ΕΦΚΑ, η Τοπική Μονάδα Υγείας Αγίου Αλεξίου αλλά και το Κέντρο Υγείας Βορείου Τομέα -το μεγαλύτερο Κέντρο Αστικού Τύπου στη χώρα μας- επικεντρώθηκε η σημερινή αυτοψία της «Π».

Πρόκειται για μία υγειονομική μονάδα πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, η οποία λειτουργεί ως κυματοθραύστης για τα νοσηλευτικά ιδρύματα της περιοχής μας, αφού είναι πλήρως αναπτυγμένη και παρέχει στους πολίτες τις ενδεδειγμένες υπηρεσίες υγείας.

Μέσω της οργανωμένης λειτουργίας του και της εφημέρευσής του το Σαββατοκύριακο, το προσωπικό αυτής της Υγειονομικής Μονάδας συμβάλλει τα μέγιστα στη φροντίδα υγείας του πληθυσμού της περιοχής μας. Ενδεικτικό της κίνησης, που παρατηρείται, είναι το γεγονός ότι σε κάθε εφημερία αντιμετωπίζονται κατά μέσο όρο περίπου 100 περιστατικά. Κάτι που αυτονόητα συμβαίνει, διότι κάθε Σαββατοκύριακο τα εφημερεύοντα νοσοκομεία δεν επιβαρύνονται με επιπλέον περιστατικά και αποσυμφορίζονται.

Οι ασφαλισμένοι της Πάτρας, που θέλουν να προμηθευτούν φάρμακα ή να κλείσουν ραντεβού για εξετάσεις είτε στο Κέντρο Υγείας Βορείου Τομέα Πάτρας είτε στην Τοπική Μονάδα Υγείας Αγίου Αλεξίου, μπορούν να το πράξουν τηλεφωνικά ή μέσω διαδικτύου.

Ωστόσο, δεν λείπουν τα παράπονα και οι αρρυθμίες: Αρκετοί ήταν οι συμπολίτες μας, που εξέφρασαν μέσω της «Π» τα παράπονά τους, για την αντιμετώπιση που είχαν: «Προσπαθούσα εδώ και δύο μήνες να με δει γιατρός. Μου είχαν αναβάλει δύο φορές το ραντεβού και τελικά σήμερα κατάφερα να με εξετάσει. Και ρωτάω: Αμα ήταν κάτι πιο επείγον, θα γινόταν ανεκτή αυτή η καθυστέρηση;» λέει ο κ. Παπασπυρόπουλος, που τον συναντήσαμε στην έξοδό του από το Κέντρο Υγείας.

Το ζεύγος του κ. Κώστα και της κ. Ιουλίας εξέφρασε σοβαρές διαμαρτυρίες. Η περίπτωσή τους είναι ενδεικτική και άλλων αντίστοιχων συμβάντων: «Είχαμε κλείσει ραντεβού τηλεφωνικά μέσω του πενταψήφιου αριθμού, για εξέταση από καρδιολόγο και για εμένα και για τη γυναίκα μου. Στις 12:20 και στις 12:40, αντίστοιχα. Και τώρα που ήρθαμε, μας λένε ότι η γιατρός είναι σε άδεια! Μα είναι δυνατόν; Εμείς ήρθαμε μέσα στη ζέστη από την Οβρυά και ταλαιπωρηθήκαμε, χωρίς λόγο! Και τώρα μας έκλεισαν άλλο ραντεβού για τις 30 Ιουνίου. Δεν μπορούσαν να μας ειδοποιήσουν τουλάχιστον, να μην μπούμε σε αυτήν την αβαρία;»

Η Ασπασία Τριαντοπούλου, που συνοδευόταν από την κόρη της, ανήκει στιςθετικές γνώμες: «Δεν μπορώ να πω, μας εξυπηρέτησαν μια χαρά. Είχαμε κλείσει ραντεβού διαδικτυακά και με μια μικρή καθυστέρηση μάς είδε ο γιατρός. Πολύ καλή η συμπεριφορά από τους υπαλλήλους και η διάθεση των γιατρών» είπε.

Ο κ. Θεμιστοκλής έχει εξυπηρετηθεί και Σαββατοκύριακο και οι εντυπώσεις που αποκόμισε ήταν θετικές: «Πριν έναν μήνα περίπου, είχα ένα μικροατύχημα από κηπουρικές εργασίες και ξεκίνησα με τη γυναίκα μου να πάμε στον «Αγ. Ανδρέα». Ομως, μας είπε ο γιος μας ότι το Κέντρο Υγείας εδώ στον Αγιο Αλέξιο εφημέρευε και ήρθαμε. Γλυτώσαμε και χρόνο και ταλαιπωρία. Ηταν άψογοι!».

Πάτρα - Αυτοψία ΕΦΚΑ Αγίου Αλεξίου: Μικρές αρρυθμίες αλλά και εξυπηρέτηση