Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας: Μύθοι και αλήθειες – Η φόρμουλα τρέχει, αλλά αργεί

Ενεργό το επενδυτικό ενδιαφέρον για το Αυτοκινητοδρόμιο, αλλά αδυναμία κατασκευής λόγω του ανεξέλεγκτου κόστους στην ενέργεια και στα οικοδομικά υλικά

Αυτοκινητοδρόμιο Η μακέτα του Αυτοκινητοδρομίου

Σε επαφή με ενδιαφερόμενους επενδυτές βρίσκεται το τελευταίο διάστημα η διοίκηση του Αυτοκινητοδρομίου Πάτρας, με στόχο την επιτάχυνση των διαδικασιών για την υλοποίηση του έργου, ωστόσο τα πράγματα φαίνεται πως δεν εξελίσσονται σύμφωνα με τις επιθυμίες, που έχουν εκφραστεί και την στήριξη, που παρέχεται σε υψηλό επίπεδο.

Αντιθέτως, η επικοινωνιακή διαχείριση του θέματος φαίνεται να προκαλεί μεγαλύτερη σύγχυση στο κοινό, εκνευρισμό σε αρμόδιους παράγοντες που έχουν εμπλοκή στο διοικητικό σχήμα, μέχρι και κακόβουλα σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για μια επένδυση που διαρκώς εξαγγέλλεται, αλλά ποτέ δεν υλοποιείται.

Η «Π» που στηρίζει κάθε καλοπροαίρετη προσπάθεια για την τοπική οικονομία, αλλά φιλτράρει τις πληροφορίες που διοχετεύονται από κάθε πλευρά, απευθύνθηκε σε αξιόπιστες πηγές για να διαπιστώσει που βρίσκεται σήμερα το πολυπόθητο επενδυτικό σχέδιο.

Κι αυτό, γιατί τις τελευταίες ημέρες, κυκλοφόρησαν πάλι φήμες για συζητήσεις μεταξύ της διοίκησης της εταιρείας, με τουλάχιστον δύο επενδυτικά σχήματα από το εξωτερικό. Συγκεκριμένα, ότι για την επένδυση έχουν ενδιαφερθεί επενδυτικά σχήματα από την Μέση Ανατολή και την Αμερική και ειδικότερα από τον Καναδά, όπως είναι σε θέση να γνωρίζει η «Π». Μάλιστα, αυτό το τελευταίο σχήμα είναι επιχειρηματίες που λειτουργούν παρόμοιες εγκαταστάσεις στην μακρινή χώρα της βόρειας Αμερικής.

Αρμόδιες πηγές ανέφεραν, ότι τα παραπάνω επενδυτικά σχήματα, έχουν επιδείξει κάποιο αρχικό ενδιαφέρον, που όμως, προσκρούει αυτή τη στιγμή στην αδυναμία των κατασκευαστικών εταιρειών να δώσουν συγκεκριμένες οικονομικές προσφορές για το κόστος κατασκευής του έργου.

Οπως ανέφεραν στην «Π» οι ίδιες πηγές, η διεθνής ενεργειακή κρίση και το κύμα ανατιμήσεων που έχει συμπαρασύρει και το κόστος των κατασκευών, έχει βάλει νέο φρένο στην πολυπόθητη επένδυση για άγνωστο χρονικό διάστημα.

Από την άλλη πλευρά, ο βασικός μέτοχος της εταιρείας Γιάννης Μαρούλης, αυτή τη στιγμή δεν έχει τις απαιτούμενες δυνάμεις για να προχωρήσει στην κατασκευή του έργου. Υπενθυμίζεται πως το αυτοκινητοδρόμιο στην Χαλανδρίτσα έχει πάρει τις σχετικές πολεοδομικές και περιβαλλοντικές εγκρίσεις, αλλά απαιτούνται κεφάλαια και επενδυτικό σχήμα που θα αναλάβει την κατασκευή και λειτουργία του.