Κυκλοφοριακή πολιτική αλαλούμ
Ο Αλέξης Καρβουντζής αρθρογραφεί για την κυκλοφοριακή πολιτική της Πάτρας.
Μόνο έτσι θα μπορούσε ένας πατρινός δημότης να χαρακτηρίσει η να περιγράψει τα όσα εδώ και 7 χρόνια ακούγονται από την δημοτική αρχή της Πάτρας για το κυκλοφοριακό ζήτημα. Μέσα από συνεχείς διαδικασίες απαξίωσης του έργου των προηγούμενων δημοτικών αρχών, διακρίνουμε ένα αλαλούμ συγκρουόμενων λογικών. Με τη λογική ο οδηγός στην Πάτρα να έχει το δικαίωμα να παρκάρει όπου θέλει, καταλήξαμε να παρκάρει όπου θέλει και όπως θέλει στο λιμάνι, ακόμα και μέσα στην θάλασσα αν μπορεί.
Μη μιλάμε για πολιτική ελεγχόμενης στάθμευσης όταν στο υπόλοιπο κέντρο της Πάτρας με τέλη παρκαρίσματος της τάξης των 0.30 λεπτών του €, γελοιοποιείται η πολιτική της ολιγόωρης στάθμευσης στο κέντρο. Καθίσταται καταρχάς ασύμφορη ακόμη και η προσπάθεια έλεγχου του μέτρου. Στο λιμάνι από την άλλη πλευρά δεν υπάρχουν ούτε διαγραμμίσεις παρκαρίσματος αλλά ούτε και όρια. Αλλά και στον Αγιο Ανδρέα στο πάρκινγκ ΚΑΛΕΝΤΖΙΩΤΗ αδρανοποιείται το μέτρο της μεταφοράς οδηγών αφού πρώτα έγινε χρονικά ασύμφορη η χρήση της γραμμής 10. Η γραμμή 11 με το πάρκινγκ έναντι του δελφινιού νομίζω στην ουσία δεν λειτουργεί γιατί έσβησε το ενδιαφέρον. Η, παρά τις συνεχιζόμενες λογικές αντιδράσεις των εμπλεκόμενων κατοίκων και φορέων, εμμονή της δημοτικής αρχής να υλοποιήσει την αντιδρόμηση της Κανακάρη με κάθε θυσία, έφτασε στα όρια της ψύχωσης. Αλήθεια, μας δουλεύει η δημοτική αρχή ότι ακόμα ερευνά το θέμα; Αγνοεί ή νομίζει πως οι Πατρινοί ακόμα δεν έχουν ήδη καταλάβει πως μπήκε το θέμα σε υποχρεωτικό μονόδρομο, λούκι, υλοποίησης, αφού ήδη όλα προχωρούν για την πεζοδρόμηση της Μαιζώνος;
Μα καλά, κανείς από τους δημοτικούς συμβούλους συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης στην Πάτρα δεν κυκλοφορεί ή δεν περπατά σ’ αυτή την έρημη πόλη; Κανείς δεν μπορεί να καταλάβει πως το κλείσιμο της ΜΑΙΖΩΝΟΣ θα γίνει η απαρχή του κυκλοφοριακού αλαλούμ σε μια πόλη που έχει μόνο δυο άξονες εισόδου από ΑΘΗΝΑ; Την Κορίνθου αναδομούμενη και αντιδρομούμενη και αυτή την παραλιακή Ηρώων Πολυτεχνείου. Κορύνες δεν είδαμε ούτε να μπαίνουν πουθενά αλλά ούτε να αντικαθίστανται ή να συντηρούνται στην Έλληνος Στρατιώτου που όλοι παραδέχονται πως είναι ένα επιτυχημένο μέτρο. Βλέπετε, εντάχθηκε η κατάργησή τους στην προσπάθεια απελευθέρωσης των Πατρινών οδηγών από τα αυταρχικά κυκλοφοριακά μέτρα. Ολα κι όλα, πάνω από όλα η ελευθερία του πολίτη. Και πριν 10 μέρες ξανακούσθηκε το επιτυχημένο τελευταίας κοπής κυκλοφοριακό ανέκδοτο με τον Τοτό: ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΗ, λένε, τμήματος της οδού ΗΡΩΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ για να ενοποιηθεί το θαλάσσιο μέτωπο και για να υλοποιηθεί η κατασκευή ποδηλατοδρόμου…
Δεν ξέρω γιατί όλες οι πολεοδομικές μελέτες που αφορούν την πόλη της Πάτρας, όλες μα όλες, μπερδεύουν την διέλευση από το κέντρο με τον αποκλεισμό και την αποτροπή των οδηγούν να διέλθουν από το κέντρο με τελειωτική φάση την πεζοδρόμηση της Μαιζώνος που θα σημάνει σχεδόν το κόψιμο της Πάτρας στα δύο και τη δημιουργία μόνιμου μποτιλιαρίσματος σε όλο το κέντρο της πόλης. Βέβαια, δεν λέω, ακούω τώρα τελευταία συχνά πυκνά τώρα για τα υδροπλάνα! Ισως ενταχθούν και αυτά στις απέλπιδες από εδώ και στο εξής προσπάθειες των Πατρινών να πάνε από τήν μια άκρη της πόλης στην άλλη!
Και όσο για την κυκλοφοριακή πολιτική του Δήμου, μάλλον είναι ανύπαρκτη ή μοιάζει δυστυχώς με την λογική του Καραγκιόζη προς τον Βεληγκέκα που έλεγε, τι θα κάνει, θα με δείρει, θα με δείρει, θα με δείρει, θα ιδρώσει, θα κρυώσει, θα πεθάνει! Τι θα κάνουν δηλαδή οι πολίτες; θα υποφέρουν, θα υποφέρουν, θα υποφέρουν, θα αγανακτήσουν με αυτούς που πριν 40 χρόνια έκαναν τις μελέτες και θα μας ξαναψηφίσουν για να αποκαταστήσουμε τις βλάβες. Βέβαια και στη χειρότερη περίπτωση είπαμε, υπάρχουν και τα υδροπλάνα, μην ανησυχείτε…
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News