Που επιλέγουν να πάνε διακοπές και γιατί οι Πατρινοί, υπεύθυνοι ταξιδιωτικών πρακτορείων στην «Π»
Οι Πατρινοί είναι αποφασισμένοι να κάνουν διακοπές το φετινό καλοκαίρι και αυτό αποτυπώνεται και στα πατρινά πρακτορεία τα οποία παρουσιάζουν άνοδο που ξεπερνά το 20% σε σχέση με το 2023.
Παρά την αύξηση του πληθωρισμού που έχει συμπαρασύρει και το κόστος στον τουρισμό (εισιτήρια, τιμές ξενοδοχείων κ.τ.λ.) οι Πατρινοί είναι αποφασισμένοι να κάνουν διακοπές το φετινό καλοκαίρι και αυτό αποτυπώνεται και στα πατρινά πρακτορεία τα οποία παρουσιάζουν άνοδο που ξεπερνά το 20% σε σχέση με το 2023.
Μπαίνοντας πλέον στην «καρδιά» της καλοκαιρινής περιόδου, η «Πελοπόννησος» επικοινώνησεμε τέσσερα τουριστικά πρακτορεία, τα οποία έμμεσα ευνοούνται από την αύξηση τιμών σε ακτοπλοϊκά εισιτήρια και βενζίνη γιατί όπως αποδεικνύεται πολλοί αποφεύγουν πλέον να κάνουν ατομικά ταξίδια και προτιμούν τα ομαδικά, που το κόστος για μια οικογένεια είναι μικρότερο.
Οι δημοφιλέστερες επιλογές στην Ελλάδα είναι τα νησιά του Ιονίου, αλλά και οι κλασικές λύσεις, όπως οι Κυκλάδες, αλλά αυτό που υποστηρίζουν οι εκπρόσωποι του κλάδου είναι ότι υπάρχει πλέον μεγαλύτερο ενδιαφέρον για εκδρομές στο εξωτερικό.
Η Κωνσταντίνα Πανίτσα (υπεύθυνη Mattheos Tours) αναφάρθηκε στην τάση των Πατρινών να ταξιδέψουν στο εξωτερικό: «Σε επίπεδο κινητικότητας, μπορούμε να πούμε ότι είμαστε στα ίδια επίπεδα με πέρυσι και αυτό μας ικανοποίει γιατί έχουν ανέβει τα κοστολόγια τόσο στα ξενοδοχεία όσο και στη βενζίνη, οπότε υπήρχε μια επιφυλακτικότητα. Σε ό,τι αφορά τις επιλογές των Πατρινών, παρατηρώ ότι υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για να ταξιδέψουν στο εξωτερικό, πιθανόν επειδή αισθάνονται πλέον πιο ασφαλείς στις υγειονομικές συνθήκες σε σχέση με το παρελθόν. Οι δημοφιλέστερες επιλογές είναι τα παράλια της Μικράς Ασίας, η Κωνσταντινούπολη, η Καππαδοκία, η οποία έχει μεγάλη άνοδο τελευταία, αλλά και η Ιταλία, ενώ έκλεισε πολύ γρήγορα η εκδρομή για τη γαλλική Ριβιέρα. Φυσικά, υπάρχουν και πολλοί που προτιμούν την Ελλάδα με τις κλασικές επιλογές, στο Αιγαίο, αλλά και άλλους όπως είναι τα Κύθηρα και η Πάτμος που είναι sold out εδώ και μέρες. Το γεγονός ότι το κόστος της μετακίνησης είναι αυξημένο, έχει οδηγήσει πολλούς να επιλέξουν διακοπές με οργανωμένο πρακτορείο».
Ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου (ιδιοκτήτης ομώνυμου πρακτορείου), στο ίδιο μήκος κύματο , υπογράμμισε: «Υπάρχει σημαντική αύξηση σε σχέση με το 2023 που φτάνει το 25% και αυτό έχει εξήγηση γιατί πλέον είναι πιο ακριβό να κλείσει κάποιος ένα ταξίδι ατομικά, με αποτέλεσμα οι περισσότεροι να έχουν στραφεί στα οργανωμένα πρακτορεία που έχουν καλύτερες τιμές. Και για το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, αλλά για το δίμηνο του καλοκαιριού υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον και κινητικότητα με ορισμένες εκδρομές να έχουν γεμίσει ήδη. Οι δημοφιλέστεροι προορισμοί είναι τα νησιά του Ιονίου και κυρίως η Κέρκυρα, νησιά των Κυκλάδων, αλλά και η Κρήτη. Φυσικά υπάρχουν και αυτοί που θέλουν το εξωτερικό, με τους προορισμούς που παρουσιάζουν τις μεγαλύτερες πληρότητες να είναι η Κωνσταντινούπολη, η Βουδαπέστη, η Ιταλία, αλλά και η Αυστρία. Το συμπέρασμα είναι ότι ο κόσμος θέλει να ταξιδέψει και να ξεσκάσει από τα προβλήματα της καθημερινότητας».
Ο Θεοτόκης Καββαδίας (ιδιόκτητης kavvadias tours), μίλησε – παρά τις ελαφρώς αυξημένες τιμές – για σημαντική άνοδο της κίνησης: «Παρότι οι τιμές είναι πιο αυξημένες σε σχέση με πέρυσι, υπάρχει μεγάλη ζήτηση και μπορώ να πω ότι σε σχέση με πέρυσι, υπάρχει άνοδος της τάξης του 10-15% και για το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, αλλά και για το δίμηνο Ιούλιος-Αύγουστος. Η ζήτηση αφορά και τους παραδοσιακούς προορισμούς, όπως είναι τα νησιά του Ιονίου, η Σύρος και η Κρήτη, αλλά και οικονομικούς προορισμούς του εξωτερικού. Για παράδειγμα, υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για τις Δαλματικές Ακτές, για το Βουκουρέστι, για τη Βουδαπέστη, αλλά και την Κωνσταντινούπολη που είναι κοντά σε εμάς. Τα κυριότερα κριτήρια για την επιλογή του προορισμού είναι το οικονομικό, αλλά και τα αξιοθέατα που έχει ο κάθε προορισμός».
Η Γιώτα Μουγκογιαννη (Pelops Land Travel) βλέπει άνοδο, έστω και μικρή, καταγραφεί και το σε σχέση με το καλοκαίρι του 2023, όπως μας εξηγεί η Γιώτα Μουγκογιάννη, η οποία μαζί με τον σύζυγό της Απόστολο Σπατιώτη διατηρούν το τουριστικό γραφείο. δήλωσε: «Σε σχέση με πέρυσι υπάρχει μια μικρή αύξηση και βλέπουμε ότι οι Πατρινοί θέλουν να ταξιδέψουν για να ξεφύγουν από την καθημερινότητα. Υπάρχουν πολίτες για όλες τις ταχύτητες. Αρκετοί επιθυμούν να ταξιδέψουν κάπου κοντά για να ξεκουραστούν και υπάρχουν και άλλοι, οι οποίοι θέλουν να ταξιδέψουν μακριά. Για αυτό τον λόγο, φέτος υπάρχει μεγάλη συμμετοχή σε προορισμούς του εξωτερικού, όπως είναι η Αμερική, οι σκανδιναβικές χώρες, η Πορτογαλία και σε πολύ συχνή βάση η Μάλτα. Σε ό,τι αφορά ελληνικούς προορισμούς, μεγάλο ενδιαφέρον υπάρχει για τα νησιά του Ιονίου, τη Ρόδο, αλλά και την Κρήτη. Αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση είναι ότι πολλοί με ρωτούν να τους προτείνω πού μπορούν να ταξιδεύσουν για να ξεκουραστούν, δείγμα του τι έχει ανάγκη ο κόσμος».
Διαβάστε επίσης:
Νέα γυναικοκτονία στην Αλεξανδρούπολη, σκότωσε τη σύζυγό του με κατσαβίδι
Συναγερμός στην Περιφέρεια, έκτακτη συνεδρίαση για πυρκαγιές, που απαγορεύεται η κυκλοφορία οχημάτων
Trannos: Γιατί συνελήφθη ο γνωστός τράπερ
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News