Απόλλων: Ανθ’ ημών… οι εκλεκτοί
«Σεβόμαστε τις αποφάσεις των θεσμών. Αδυνατούμε όμως να κατανοήσουμε τα κριτήρια με τα οποία αγνοήθηκαν η ιστορία, η δυναμική, η οικονομική εξυγίανση και η κοινωνική προσφορά ενός συλλόγου που επί 100 έτη υπηρετεί το ελληνικό μπάσκετ»

Ο Απόλλων έδωσε συνέχεια με νέα ανακοίνωση στην τοποθέτηση του στα social media και το «Ανθ’ ημών Γουλιμής», αμέσως μετά τη γνωστοποίηση της απόφασης της ΕΟΚ που ανέβασε στην Elite League την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου.
Η νέα ανακοίνωση των «μελανόλευκων» έχει ως εξής:
Το 1895 ο Χαρίλαος Τρικούπης, πληροφορούμενος το εκλογικό αποτέλεσμα φέρεται να είπε το ιστορικό «Ανθ’ ημών Γουλιμής».
Απόλλων: «Χάσαμε από … τον Γουλιμή»
Το 2026, μετά την ανακοίνωση της ΕΟΚ για την wild card της Elite League, ο Απόλλων Πατρών στηλιτεύει…
Ανθ’ ημών… οι εκλεκτοί.
Σεβόμαστε τις αποφάσεις των θεσμών. Αδυνατούμε όμως να κατανοήσουμε τα κριτήρια με τα οποία αγνοήθηκαν η ιστορία, η δυναμική, η οικονομική εξυγίανση και η κοινωνική προσφορά ενός συλλόγου που επί 100 έτη υπηρετεί το ελληνικό μπάσκετ.
Η ιστορία δεν διαγράφεται με μια απόφαση.
Ο Απόλλων ήταν, είναι και θα παραμείνει παρών.
Θα παλεύει εντός και εκτός αγωνιστικών χώρων.
Η «Πελοπόννησος» και το pelop.gr σε ανοιχτή γραμμή με τον Πολίτη
Η φωνή σου έχει δύναμη – στείλε παράπονα, καταγγελίες ή ιδέες για τη γειτονιά σου.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News