Χρήστος Βεργανελάκης
Γρηγόρης Αλεξόπουλος: Καμία ανησυχία για το Εργοστάσιο «Φλόκα» – Τι σημαίνει ότι δεν πήρε πιστοποιητικό επάρκειας
Ο Πρόεδρος του ΣΥΔΙΣΑ Αχαΐας Γρηγόρης Αλεξόπουλος, έσπευσε να απενεργοποιήσει τη βόμβα, διαβεβαιώνοντας μέσω της «Πελοπόννησο» ότι δεν συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας, ούτε για το μέλλον του φορέα, ούτε για τυχόν απώλεια ευρωπαϊκών χρηματοδοτικών προγραμμάτων, ούτε για το υπό κατασκευή νέο εργοστάσιο στο Φλόκα
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
22:33 Συναγερμός στην Κερατέα: Μεγάλη κινητοποίηση της Πυροσβεστικής για φωτιά κοντά στη Λεωφόρο Λαυρίου
20:57 Εγκαινιάστηκε το υπερσύγχρονο Κέντρο Κυβερνοάμυνας του ΓΕΕΘΑ – Το ηχηρό μήνυμα του Πρωθυπουργού
