Χριστίνα Αλεξοπούλου: «Αναβάθμιση των μεταφορών στην ελληνική περιφέρεια»

Στα αεροδρόμια της Κέρκυρας και του Ακτίου οι κ.κ. Αλεξοπούλου και Ξιφαράς είχαν αναλυτική ενημέρωση.

Χριστίνα Αλεξοπούλου

Στο πλαίσιο των τακτικών επισκέψεων που πραγματοποιεί η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου και ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών Γιάννης Ξιφαράς, μετέβησαν σήμερα, Παρασκευή 25 Αυγούστου 2023, στην Κέρκυρα και το Άκτιο.

Στα αεροδρόμια της Κέρκυρας και του Ακτίου οι κ.κ. Αλεξοπούλου και Ξιφαράς είχαν αναλυτική ενημέρωση από την υπηρεσιακή ιεραρχία για τη λειτουργία τους, την επιβατική κίνηση, την παροχή υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης, για ζητήματα προσβασιμότητας ατόμων με αναπηρία, καθώς και για ζητήματα ασφάλειας. Επίσης, περιηγήθηκαν στις εγκαταστάσεις των αεροδρομίων, όπου συνομίλησαν με εργαζόμενους και επιβάτες.

Χριστίνα Αλεξοπούλου Χριστίνα Αλεξοπούλου Χριστίνα Αλεξοπούλου

Στην Κέρκυρα, η Υφυπουργός και ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών μετακινήθηκαν από το αεροδρόμιο στην πόλη με λεωφορείο του αστικού ΚΤΕΛ και επισκέφθηκαν τις εγκαταστάσεις του υπεραστικού ΚΤΕΛ, όπου είχαν ενημέρωση από τη διοίκηση και τους μετόχους. Επίσης είχαν σύντομη συνομιλία με τον πρόεδρο των αυτοκινητιστών ταξί.

Μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψης, η Υφυπουργός Μεταφορών κα Αλεξοπούλου τόνισε:

«Βρεθήκαμε σε δύο σημαντικά αεροδρόμια για την μετακίνηση τουριστών και επιβατών στη Δυτική Ελλάδα και τα νησιά του Ιονίου, προκειμένου να ενημερωθούμε για τη λειτουργία τους και τα περιθώρια βελτίωσης που υπάρχουν ως προς την παροχή υπηρεσιών προς το κοινό. Παράλληλα, διαπιστώσαμε το επίπεδο εξυπηρέτησης των επιβατών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Στόχος της Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη είναι η συνεχής αναβάθμιση των μεταφορών και η ενίσχυση του περιβαλλοντικού και κοινωνικού αποτυπώματός τους».

Χριστίνα Αλεξοπούλου Χριστίνα Αλεξοπούλου

Ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών κ. Ξιφαράς δήλωσε:

«Η επαφή μας με τους ανθρώπους των μεταφορών στο πεδίο της δράσης τους, μας δίνει την δυνατότητα να είμαστε κοντά στα ζητήματα της καθημερινότητας, ώστε να μπορούμε να τα αντιμετωπίζουμε αποτελεσματικά. Η βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών είναι μια διαρκής διαδικασία, και ακριβώς με αυτό τον τρόπο την αντιμετωπίζουμε».