Διλήμματα για τρένο και λιμάνι: Σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για «τέλος στη διγλωσσία»
Τακτική πολιτικής περικύκλωσης της αντιπολίτευσης, νέα καμπάνια για να επανέθλει το θέμα στην ατζέντα

Συζήτηση εκ νέου φέρνει σήμερα στο δημοτικό συμβούλιο ο δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης για το τρένο και το παλιό λιμάνι. Πρόκειται στην ουσία για μια κίνηση με σαφή πολιτικά χαρακτηριστικά, η οποία επιχειρεί να επανακαθορίσει το πεδίο της αντιπαράθεσης εντός του δημοτικού σκηνικού και να καταγράψει δημόσια τις θέσεις όλων των παρατάξεων.
Πάτρα: Διακοπή ρεύματος στην Αγυιά και ανησυχία
«Μέτρα προς επίτευξη της επιθυμίας του πατραϊκού λαού, η διέλευση του τρένου από την Πάτρα να είναι υπόγεια και στην επιφάνειά του να διαμορφωθεί γραμμικό πάρκο και να αποδοθεί η χερσαία Ζώνη του Βορείου Λιμένα στον Δήμο Πατρέων. Εξέταση των συνεπειών του master plan του ΟΛΠΑ στο νέο λιμάνι και μέτρα αντιμετώπισής τους» είναι ο τίτλος του θέματος που φέρνει προς συζήτηση ο ίδιος ο δήμαρχος.
Η διατύπωση του θέματος στην ημερήσια διάταξη, αλλά και το κλίμα που καλλιεργείται τις τελευταίες ημέρες μέσα από δημόσιες παρεμβάσεις ανθρώπων του στενού κύκλου της δημοτικής αρχής, δείχνουν ότι η συνεδρίαση θα οργανωθεί γύρω από ένα δίλημμα, με στόχευση την αντιπολίτευση.
Σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για «τέλος στη διγλωσσία» και αιχμές ότι ορισμένες παρατάξεις «άλλα ψήφιζαν και άλλα υποστήριζαν μετά» προϊδεάζουν για προσπάθεια δημιουργίας ενός διαχωρισμού ανάμεσα σε όσους στηρίζουν την πάγια θέση της δημοτικής αρχής και σε όσους επιλέξουν πιο σύνθετες ή επιφυλακτικές τοποθετήσεις.
Η επόμενη φάση, με συναντήσεις φορέων, επαφές με βουλευτές και περιοδείες στα δημοτικά διαμερίσματα, ενισχύει αυτή την εκτίμηση. Η δημοτική αρχή φαίνεται να προετοιμάζει μια ευρύτερη πολιτική και κοινωνική καμπάνια, ώστε όταν επανέλθει το θέμα του τρένου στην κυβερνητική ατζέντα να έχει ήδη διαμορφωθεί ένα ισχυρό τοπικό μέτωπο με σαφώς καταγεγραμμένες θέσεις.
Ετσι, η συνεδρίαση της Δευτέρας πιθανότατα δεν αποτελεί τόσο μια πίεση προς την Αθήνα, όσο μια προσπάθεια πολιτικής «καταμέτρησης δυνάμεων» μέσα στην ίδια την Πάτρα. Και σε αυτή τη συγκυρία, η δημοτική αρχή φαίνεται να ενδιαφέρεται περισσότερο να αναδείξει ποιοι συντάσσονται με το δικό της πλαίσιο διεκδικήσεων και ποιοι όχι, παρά να προκαλέσει άμεσες εξελίξεις από την κυβέρνηση.
Η «Πελοπόννησος» και το pelop.gr σε ανοιχτή γραμμή με τον Πολίτη
Η φωνή σου έχει δύναμη – στείλε παράπονα, καταγγελίες ή ιδέες για τη γειτονιά σου.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News