Δυτική Αχαΐα – Γεωργία και Αλεξάνδρα Μπεκίρη: Το όνειρο της Ιατρικής γίνεται πραγματικότητα για τις δυο αδελφές

Γεωργία και Αλεξάνδρα Μπεκίρη. Δυο κορίτσια – καμάρια για τη Λακκόπετρα. Ετοιμες και οι δύο για Ιατρική.

ιατρική

Δεν συμβαίνει και κάθε μέρα… Για την ακρίβεια, μπορεί να συμβεί σπανιότατα! Να δίνουν δύο αδελφές την ίδια χρονιά πανελλαδικές εξετάσεις, χωρίς όμως να ‘ναι δίδυμες.
Και να αριστεύουν κι οι δύο. Γεωργία και Αλεξάνδρα Μπεκίρη.
Δυο κορίτσια – καμάρια για τη Λακκόπετρα. Ετοιμες και οι δύο για Ιατρική. Η μία, η Αλεξάνδρα, μικρότερη κατά ένα χρόνο, πιάνει σίγουρα Στρατιωτική Ιατρική, που είναι ο πρώτος της και βασικός στόχος. Με 19.227 μόρια μπορεί να ονειρεύεται από τώρα τη Θεσσαλονίκη, τη στολή, την Ιατρική, τα Λαδάδικα, τον Λευκό Πύργο.
Η Γεωργία, που έδωσε 2η φορά Πανελλαδικές, είναι οριακά γύρω απ’ τον στόχο της. Μπορεί να πιάσει κι αυτή Στρατιωτική Ιατρική, αλλά αν όχι, πιάνει 100% τη «σκέτη» Ιατρική. Πέρυσι, μάζεψε 16.675 μόρια και μπήκε στην Κτηνιατρική. Δεν τη γέμιζε η Σχολή και ξανάδωσε. Συγκέντρωσε 18.452 μόρια. Και «κλείδωσε» την Ιατρική.
Μαθήτριες και οι δύο του ΓΕΛ Κάτω Αχαΐας, γιατί η Λακκόπετρα δεν έχει Λύκειο.
Η οικογένεια Μπεκίρη, απ’ τις πιο γνωστές στη Λακκόπετρα, έχει κι άλλα παιδιά. Αλλα τρία! Πέντε συνολικά. Τέσσερα κορίτσια κι ένα αγόρι, το στερνοπούλι. Η μεσαία κόρη θα πάει στη νέα χρονιά Α’ Λυκείου. Οχι, μη βιάζεστε. Δεν πάει κι αυτή καρφωτή για Ιατρική. Ακόμα δεν έχει αποφασίσει καν σε ποια κατεύθυνση θα πάει. Θεωρητική ή πρακτική.

Γεωργία Μπεκίρη: Ηταν μια πολύ όμορφη εμπειρία

-«Για ψυχολογικούς λόγους, οι φετινές πανελλαδικές ήταν για μένα πιο δύσκολες σε σχέση με τις περυσινές. Ετσι το βίωσα εγώ. Το άγχος ήταν μεγάλο και διαρκές… Η σκέψη που περνάει απ’ το μυαλό…”μήπως πάω χειρότερα;” έκανε πιο δύσκολη την κατάσταση, αλλά τέλος καλό, όλα καλά».
-«Αν παρ’ ελπίδα δεν έγραφα καλά και δεν έπιανα τέτοια βαθμολογία, θα πήγαινα στην Κτηνιατρική, όπου είχα πετύχει πέρυσι. Δεν νομίζω ότι θα είχα τα αποθέματα να δώσω και τρίτη χρονιά…».
-«Πέρυσι τα θέματα των Πανελλαδικών μού φάνηκαν πιο δύσκολα, πιο απαιτητικά, αλλά φέτος είχα την περσινή εμπειρία, είχα έναν ακόμα χρόνο μελέτης και μαθημάτων και ίσως γι’ αυτό μου φάνηκε πιο προσιτή η όλη διαδικασία. Φέτος μου φάνηκαν λιγάκι πιο εύκολα».
-«Μ’ αρέσει να ασχολούμαι με την ανθρώπινη ζωή, να ενθαρρύνω κάποιον όταν δεν νοιώθει καλά, να βλέπω τη χαρά του… Γι’ αυτό επέλεξα τη Ιατρική. Οσο γιατί πρώτη μου επιλογή είναι η Στρατιωτική Ιατρική, μ’ αρέσει το κλίμα, η πειθαρχία. Να είμαι ένστολη, να υπερασπίζομαι την πατρίδα. Και είναι κι άλλα πλεονεκτήματα: πιο άμεση αποκατάσταση, πιο γρήγορη ειδικότητα, μπορείς να έχεις και εξωτερικό ιατρείο…».
-«Η διαφορά μας σε σχέση με τα παιδιά που ζουν σε μεγαλύτερες πόλεις είναι μόνο η διαχείριση του χρόνου. Φροντιστήρια κάναμε σε Πάτρα και Αχαγιά, άρα απαιτείται περισσότερος χρόνος. Υπήρχαν μέρες που απ’ το Σχολείο έπρεπε να πάμε κατευθείαν φροντιστήριο, χωρίς να γυρίσουμε στο σπίτι. Αν διαβάσεις όπως πρέπει και όπως πρέπει, όλα είναι εφικτά».
-«Αγαπημένο μάθημα η Φυσική. Σε κάποια φάση μου άρεσε η Χημεία περισσότερο, αλλά μετά κέρδισε η Φυσική. Είναι πιο ενδιαφέρον μάθημα».
-«Θα μου άρεσε ως ειδικότητα να γίνω οφθαλμίατρος, αλλά είναι κάτι θεωρητικό. Μπορεί μπαίνοντας στη Σχολή και βλέποντας τα μαθήματα, να με κερδίσει άλλη ειδικότητα»
-«Καθεμιά μας είχε το δικό της πρόγραμμα, είχαμε κι άλλα ωράρια στα φροντιστήρια. Ομως είχαμε συνεργασία, συνεννόηση, ήταν μια πολύ ιδιαίτερη και όμορφη εμπειρία. Δεν συμβαίνει στον καθένα και στην καθεμιά να δίνει Πανελλαδικές μαζί με τον αδελφό του ή την αδελφή του».

Αλεξάνδρα Μπεκίρη: Γι’ αυτό μ’ αρέσει η Στρατιωτική Ιατρική

«Πάντα ήθελα να ασχοληθώ με την Ιατρική, μου άρεσε. Το ευχαριστώ είναι για μένα μια μεγάλη λέξη. Και η συγκεκριμένη Σχολή που είναι πρώτη μου επιλογή, η Στρατιωτική Ιατρική, συνδυάζει και την Ιατρική και τη Στρατιωτική Υπηρεσία. Θα μου άρεσε να υπηρετώ το έθνος, την πατρίδα, αυτή η πειθαρχία που υπάρχει είναι κάτι που με ελκύει. Αλλά πέρα απ’ αυτό, η κοινωνική καταξίωση, τα οικονομικά οφέλη. Εχεις τη δυνατότητα λειτουργίας και εξωτερικού ιατρείου, κάτι που σημαίνει πιο άμεση αποκατάσταση».
-«Το είχαμε συζητήσει με την αδελφή μου για τη Στρατιωτική Ιατρική. Είμαστε πολυμελής οικογένεια, θα μας διευκολύνει και μας αρέσει κιόλας. Κυρίως όμως για την επαγγελματική αποκατάσταση, που είναι άμεση.
-Ηταν πολύ ιδιαίτερο που δίναμε μαζί με την αδελφή μου. Υπήρχε αλληλοβοήθεια, αλληλοϋποστήριξη κι αυτό μας διευκόλυνε. Δεν με άγχωσε καθόλου η όλη κατάσταση με τις εξετάσεις, απεναντίας. Είμαι αγχώδης τύπος, αλλά ευτυχώς είχα το παραγωγικό άγχος».
-«Αγαπημένο μάθημα για μένα, η Βιολογία. Και μετά η Φυσική, που είναι πολύ κρατικό μάθημα».
-«Για ειδικότητα είναι νωρίς ακόμα. Δεν έχω σκεφτεί κάτι. Θεωρητικά, ίσως, θα έλεγα την παιδιατρική, αλλά καθαρά θεωρητικά».
-Η δυσκολία για μας ήταν οι μετακινήσεις που μας έτρωγαν αρκετό χρόνο. Αλλά με τη σωστή διαχείριση, όλα πήγαν καλά. Οταν ένας μαθητής διαβάζει καλά και στοχευμένα, μπορεί να ξεπερνάει τέτοιες εξωτερικές δυσκολίες».
-«Η κατάσταση με τα λοκ ντάουν δεν νομίζω ότι μου δημιούργησε σοβαρό πρόβλημα. Απλώς οι απότομες αλλαγές ήταν ένα θέμα, αλλά σιγά-σιγά το ξεπέρασα. Εννοώ η μετάβαση από τα διά ζώσης μαθήματα στα εξ αποστάσεως».
-Ναι, διακοπές έχει το μενού, τις προσεχείς μέρες. Ακόμα το ψάχνουμε. Κάτι έχουμε στο μυαλό μας. Μαζί με τη Γεωργία θα πάμε…».
-«Ο μπαμπάς και η μαμά θα μας χάσουν από κοντά τους, αλλά αφού έγινε αυτό που θέλαμε τόσο πολύ, δεν έχουν πρόβλημα. Αφού θα ‘μαστε εμείς ευχαριστημένες και θα σπουδάσουμε αυτό που θέλουμε, δεν τον ενοχλεί τον μπαμπά».