Κικίλιας: Ενισχύουμε τους ΟΤΑ με ένα πρότυπο εργαλείο διαχείρισης προορισμών
Στη συνεργασία του υπουργείου με την Google για την επιτάχυνση του πράσινου και βιώσιμου μετασχηματισμού του τουριστικού κλάδου της Ελλάδας, στάθηκε μεταξύ άλλων ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας από το βήμα του ελληνο-αμερικανικού επιμελητηρίου.
«Η Ελλάδα κάνει βήματα προκειμένου να γίνει βιώσιμος προορισμός. Ειναι ένα στοίχημα που έθεσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο ίδιος έχει αναλάβει διεθνείς πρωτοβουλίες για το στόχο αυτό», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας από το βήμα του ελληνο-αμερικανικού επιμελητηρίου. Παράλληλα πρόσθεσε ότι το μέλλον του πλανήτη μας αφορά όλους και ο αντίκτυπός του στην τουριστική βιομηχανία είναι αδιαμφισβήτητη. Μάλιστα ο υπουργός υπενθύμισε ότι στο Λονδίνο το υπουργείο υπέγραψε συμφωνία με την Common Seas -την πρωτοβουλία PlasTICK- που επιτρέπει στους επαγγελματίες της φιλοξενίας να κατανοήσουν και να μειώσουν ριζικά τη χρήση πλαστικού.
«Κάνουμε ένα σημαντικό βήμα για να προστατεύσουμε αυτά τα 15.0000 χιλιόμετρα των ακτών, των θαλασσών, της πανίδας, καθώς και την ποιότητα ζωής των κατοίκων της χώρας και των επισκεπτών της. Παράλληλα με το “Rhodes Co-Lab” στη Ρόδο, το “ASTYBUS” στην Αστυπάλαια, το “Just Go Zero” στην Τήλο, το “Gr-eco Islands” στη Χάλκη, το “Aegean Neorion Innovation Center” στη Σύρο, και με το “Naxos Smart Island” στη Νάξο και άλλες ακόμα δράσεις, φέρνουμε την Ελλάδα στην πρωτοπορία της Ευρώπης για τον βιώσιμο τουρισμό», ανάφερε ο υπουργός.
Στο μεταξύ ο υπουργός στάθηκε και στη συνεργασία του υπουργείου με την Google για την επιτάχυνση του πράσινου και βιώσιμου μετασχηματισμού του τουριστικού κλάδου της Ελλάδας, αναφέροντας ότι έχει ήδη φέρει απτά αποτελέσματα με περισσότερους από 2.000 ξενοδόχους να εκπαιδεύονται σε βιώσιμες πρακτικές και 500 ξενοδοχεία που λαμβάνουν τη σχετική διαπίστευση σε λιγότερο από 6 μήνες. Αναφορικά με τους ΟΤΑ ο κ. Κικίλιας επεσήμανε ότι στο υπουργείο Τουρισμού δημιουργήθηκε ένα πρότυπο εργαλείο διαχείρισης προορισμών το οποίο σύντομα θα παρουσιαστεί.
Στις παρεμβάσεις στο συνέδριο, φορείς του τουριστικού και οικονομικού κλάδου επεσήμαναν πως πλέον η βιοσιμότητα και η αειφορία έχει μπει στην τρέχουσα στρατηγική των επιχειρήσεων. Πλέον οι ταξιδιώτες απαιτούν αειφορία και υπευθυνότητα από τα ξενοδοχεία ζητώντας λεπτομέρειες για χρήσης ΑΠΕ κλπ, ανάφερε η Ελένη Ανδρεάδη, διευθύντρια Αειφόρου Ανάπτυξης και Κοινωνικής Ευθύνης του ξενοδοχειακού ομίλου Sani/Ikos. Την ίδια στγμή τονίστηκε από τον Θεόδωρο Παπακωνσταντίνου, Consulting Partner της Deloitte Greece ότι το 90% των ταξιδιωτών θεωρεί πολύ σημαντική την αειφορία ενώ το 75% αυτών λαμβάνει πολύ σοβαρά τι κάνουν οι προορισμοί προς την κατεύθυνση της βιωσιμότητας.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News