Κικίλιας: «Να είμαστε έτοιμοι από το Μάρτιο του 2022 – Έναρξη τουρισμού από 1η Απριλίου»

Όπως είπε, η ανάπτυξη το 2022 και η ευημερία της μέσης ελληνικής οικογένειας περνούν από τον ελληνικό τουρισμό, από το τουριστικό προϊόν. Περιμένουμε πλέον το μεγάλο κομμάτι της τουριστικής δραστηριότητας να ξεκινήσει από την 1η Απριλίου, γι’ αυτό πρέπει να είμαστε έτοιμοι από το Μάρτιο του 2022.

Κικίλιας

Είναι εμφανές ότι μιλάμε για δημιουργία θέσεων εργασίας, για μεγάλες επενδύσεις που απορρέουν από το RRF (Resilience and Recovery Fund – Ταμείο Ανάκαμψης» και τα 320 εκατ. ευρώ που προσανατολίζονται για επενδύσεις στον τουρισμό.

Όπως τόνισε ο κ. Κικίλιας, όλα αυτά περιστρέφονται γύρω από την κύρια πηγή εσόδων μας και μάλιστα όχι στον αυτόματο πιλότο, αλλά με πολύ καλά νούμερα, έτσι όπως φαίνεται ακόμα και για το Σεπτέμβριο του 2021, που σημειώθηκε αύξηση 110,5% στις αφίξεις από το εξωτερικό σε σχέση με το Σεπτέμβριο του 2020.

Ζητούν επέκταση της σεζόν

Ήδη μας ζητούν οι tour operators και οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες να επεκτείνουμε τη σεζόν για προορισμούς με ήπιο κλίμα, όπως η Κρήτη, η Ρόδος, τα νησιά του Ιονίου αλλά και το city-break πλέον, Αθήνα και Θεσσαλονίκη, μέχρι το τέλος του Νοεμβρίου.

Είναι μία παρότρυνσή μου στον ξενοδοχειακό κλάδο, να είμαστε έτοιμοι από το Μάρτιο του 2022 στο 100%, όχι να ζεσταίνουμε τις μηχανές αλλά να έχουμε την δυνατότητα να φέρουμε κόσμο. Με σοβαρότητα και στρατηγικές κινήσεις χτίζεται πλεόνασμα στην ελληνική οικονομία από τον τουρισμό.

Καμπάνια για Ξενοδοχεία Πόλης

Θα στηρίξουμε τα ξενοδοχεία 12μηνης λειτουργίας και το city break. Οι μεγάλοι αστικοί προορισμοί, το city-break, τα ξενοδοχεία 12μηνης λειτουργίας δοκιμάστηκαν από την κρίση του κορονοϊού αυτά τα δύο χρόνια. Είμαστε υποχρεωμένοι ως ελληνική Κυβέρνηση να στηρίξουμε αυτή τη δραστηριότητα, μαζί με τους Δήμους και τις Περιφέρειες δημιουργώντας περιεχόμενο για αυτούς τους τρεις μήνες που σε θεωρητικό επίπεδο ήταν λιγότερο διαφημισμένοι για τη χώρα.

Θα τρέξουμε καμπάνια με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, σε συνεργασία και με την Marketing Greece και με τις Περιφέρειες και τους Δήμους για αυτούς τους τρεις μήνες, φωτίζοντας το city-break.

Ζητούν οι ξένοι tour operators και τα γραφεία και ψηφιακά πλέον, να συμβληθούν και να έρθουν στην Ελλάδα.

Άρα λοιπόν σπάει στη μέση η καμπάνια και ξεκινάμε μέσα στο χειμώνα για να μετρήσουμε και ποια μπορεί να είναι τα έσοδα δυνητικά από αυτό το κομμάτι. Είτε μιλάμε για γαστρονομικό τουρισμό, είτε για οινοτουρισμό, είτε για θρησκευτικό τουρισμό, είτε για city break, είτε για αθλητικό τουρισμό σε μεγάλα events όπως είναι ο μαραθώνιος, για παράδειγμα, που μπορεί να φέρουν κόσμο, για τις γαλλικές σχολικές διακοπές που είναι 8 εβδομάδες μέσα το χειμώνα, για το σύνολο του Σεπτεμβρίου που ήταν ο μήνας που ταξιδεύουν οι Ισραηλινοί.

Συμφωνίες στρατηγικής σημασίας

Θέλουμε να κάνουμε συμφωνίες με την EasyJet, τη Jet2 και τους tour operators από την Αγγλία, για να έρθουν εδώ νωρίτερα, με Γερμανούς και Αυστριακούς λίγο αργότερα και μετά με τις ανατολικές χώρες.

Θα κυνηγήσουμε λυσσαλέα τη δυνατότητα που έχουμε και αυτή είναι η εντολή που έχω: να αγωνιστώ, να τρέξω και να οργανώσω πράγματα για όλους αυτούς οι οποίοι ζορίστηκαν, δυσκολεύτηκαν και δοκιμάστηκαν μέσα στην κρίση. Αυτό το προϊόν πρέπει να ξαναγυρίσει ως πλεόνασμα και ως πηγή εσόδων στη μέση ελληνική οικογένεια. Αυτή είναι η στόχευση της Κυβέρνησης και αυτό προσπαθούμε να υλοποιήσουμε. Η δουλειά ενός Υπουργού Τουρισμού δεν είναι το καλοκαίρι, είναι το χειμώνα.

Τα παραπάνω αποτέλεσαν βασικά σημεία συνέντευξης που παραχώρησε ο Υπουργός Τουρισμού στην εκπομπή «Αταίριαστοι» του ΣΚΑΪ.