Νέα Πατρών-Πύργου: Με χιλιομετρική χρέωση τα διόδια στον νέο αυτοκινητόδρομο
Η ολοκλήρωση και των 74,5 χιλιομέτρων του οδικού έργου αναμένεται να επιτευχθεί τέλη του 2025 – αρχές του 2026.

Το καλοκαίρι θα δοθεί στην κυκλοφορία το μεγαλύτερο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος, ο οποίος αποτελεί την επέκταση της Αθηνών – Πατρών έως την πρωτεύουσα της Ηλείας. Η ολοκλήρωση και των 74,5 χιλιομέτρων του οδικού έργου αναμένεται να επιτευχθεί τέλη του 2025 – αρχές του 2026.
Οι μετωπικοί και πλευρικοί σταθμοί διοδίων
Θα υπάρχουν δύο μετωπικοί σταθμοί διοδίων: Στην Κάτω Αχαΐα με ζώνη χρέωσης διοδίων Μιντιλόγλι – Κυλλήνη και στα Χανάκια με ζώνη χρέωσης διοδίων Κυλλήνη – Πύργος.
Επίσης θα λειτουργούν δύο πλευρικοί σταθμοί διοδίων: Στην Κάτω Αχαΐα και στην Αμαλιάδα.
Το υβριδικό σύστημα χρέωσης διοδίων
Καθώς την ευθύνη συντήρησης και διαχείρισης του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος έχει αναλάβει η Ολυμπία Οδός, από την πρώτη στιγμή λειτουργίας του θα εφαρμοστεί το σύστημα «Hybrid», όπως και στην Αθηνών – Πατρών.
Μέσω του πομποδέκτη Ολυμπία Pass, το σύστημα υπολογίζει αυτόματα τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει κάθε όχημα και επιστρέφει αυτόματα τη διαφορά. Έτσι ο οδηγός πληρώνει για την πραγματική απόσταση που έχει διανύσει μέσα στον αυτοκινητόδρομο. Το σύστημα διοδίων Hybrid αφορά οχήματα όλων των κατηγοριών πλην των δικύκλων.
Υπενθυμίζεται ότι στην Ολυμπία Οδό ισχύουν – χάρη στη διαλειτουργικότητα – οι πομποδέκτες και των άλλων αυτοκινητόδρομων, όμως δεν προσφέρουν τις εκπτώσεις.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News