Νέα προβλήματα στον σιδηρόδρομο: Η Ελλάδα μένει χωρίς σύνδεση με την Ευρώπη μέσω Σκοπίων

Το περιστατικό του μερικού εκτροχιασμού της εμπορικής αμαξοστοιχίας 45201 στο ύψος του Πολύκαστρου, όπως αναφέρει η Hellenic Train, αποτελεί μια σοβαρή ενόχληση για το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, το οποίο αντιμετωπίζει ήδη πολλά προβλήματα τα τελευταία χρόνια.

σιδηρόδρομο

Ασταμάτητα είναι τα συμβάντα που αναδεικνύουν τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο ελληνικός σιδηρόδρομος. Για τους επόμενους δύο μήνες, η Ελλάδα δεν θα συνδέεται σιδηροδρομικά με την Ευρώπη μέσω Σκοπίων.

Το περιστατικό του μερικού εκτροχιασμού της εμπορικής αμαξοστοιχίας 45201 στο ύψος του Πολύκαστρου, όπως αναφέρει η Hellenic Train, αποτελεί μια σοβαρή ενόχληση για το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, το οποίο αντιμετωπίζει ήδη πολλά προβλήματα τα τελευταία χρόνια. Η ζημιά που προκλήθηκε στην υποδομή, με εκτιμήσεις να μιλούν για 4 χιλιόμετρα κατεστραμμένης γραμμής, θα απαιτήσει τουλάχιστον δύο μήνες εργασιών για την αποκατάστασή της. Αυτό σημαίνει ότι η σιδηροδρομική σύνδεση της Ελλάδας με την υπόλοιπη Ευρώπη μέσω Σκοπίων θα παραμείνει κλειστή για αυτό το διάστημα, με τη μόνη διαθέσιμη σύνδεση να είναι αυτή μέσω του Στρυμόνα και της Βουλγαρίας.

Η κατάσταση αυτή δημιουργεί σημαντικές δυσκολίες τόσο για την επιβατική όσο και για την εμπορευματική κυκλοφορία, καθώς η γραμμή αυτή χρησιμοποιείται εντατικά για τη μεταφορά εμπορευμάτων. Επιπλέον, ο ΟΣΕ εξετάζει τη δυνατότητα απαίτησης αποζημίωσης από την Hellenic Train, καθώς η ζημιά επηρεάζει όχι μόνο την ίδια αλλά και άλλες ιδιωτικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο δίκτυο.

Σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις, ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας φέρεται να μην αντιλήφθηκε εγκαίρως τον εκτροχιασμό, με αποτέλεσμα η μηχανή να “σέρνεται” πάνω στη γραμμή για περίπου 4 χιλιόμετρα, προκαλώντας εκτεταμένες ζημιές. Αυτό εγείρει ερωτήματα σχετικά με την κατάρτιση και τις διαδικασίες ασφαλείας που ακολουθούνται από την Hellenic Train, καθώς και την ανάγκη για ενίσχυση των προτύπων ασφάλειας και της υποδομής του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου.

Η συχνότητα των προβλημάτων στον ελληνικό σιδηρόδρομο, όπως εκτροχιασμοί, καθυστερήσεις και ελλείψεις στη συντήρηση, υπογραμμίζει την ανάγκη για σοβαρές επενδύσεις και αναβάθμιση του δικτύου, ώστε να εξασφαλιστεί η ασφάλεια και η αξιοπιστία των υπηρεσιών. Η κατάσταση αυτή δεν επηρεάζει μόνο την εγχώρια κινητικότητα, αλλά και τη θέση της Ελλάδας ως κρίσιμου κόμβου στις μεταφορές μεταξύ Ευρώπης και Ανατολής.

Διαβάστε επίσης:

Τέμπη: Κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση του Αρείου Πάγου για αναρτήσεις που στοχοποιούν τον ανακριτή της υπόθεσης

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Τέσσερις οι καταγγελίες για σεξουαλική παρενόχληση και βία από υψηλόβαθμο στέλεχος της Περιφερειακής Εκπαίδευσης Δ. Ελλάδας, τι αναφέρουν οι καθηγήτριες

Βουλή: «Λευκός καπνός» – Πρόεδρος της Δημοκρατίας ο Κωνσταντίνος Τασούλας με 160 ψήφους

Ιταλία: Εντυπωσιακές εικόνες από την έκρηξη της Αίτνας ΦΩΤΟ – ΒΙΝΤΕΟ

Σαντορίνη: Επιμένει ο Τσελέντης για το ενδεχόμενο ισχυρού σεισμού, το χειρότερο σενάριο