Οι ομάδες του ερασιτεχνικού μπορούν να κερδίσουν μερίδιο προβολής

ερασιτεχνικού

Τους τελευταίους μήνες έχω βρεθεί σε αρκετά γήπεδα ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου για τις ανάγκες του ρεπορτάζ της εφημερίδας «Πελοπόννησος».

Παρότι ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο, βλέπουμε ότι συμμετέχουν  ιστορικά σωματεία, για παράδειγμα η Θύελλα Πατρών, ο Αρης Πατρών, ο Διαγόρας, ο Παναιγιάλειος, ο Κεραυνός Αγίου Βασιλείου και άλλα τα οποία έχουν την δική τους διαδρομή στην ιστορία του αχαϊκού ποδοσφαίρου.

Παρόλ΄ αυτά έχω παρατηρήσει ότι στο κομμάτι της προβολής ελάχιστα από αυτά τα σωματεία δίνουν την απαραίτητη βαρύτητα. Παρότι κάθε χρόνο  οι διοικήσεις δαπανούν ένα αξιοσέβαστό ποσό για την εποχή μας  για την λειτουργία του ποδοσφαιρικού τμήματος, ελάχιστα ή και καθόλου δίνονται στο κομμάτι της προβολής και της επικοινωνίας.

 

Την σύγχρονη  πλέον εποχή όπου η επικοινωνία και η προβολή είναι από τα πρώτα θέματα που θέτουν επί τάπητος μεγάλοι επιχειρηματικοί όμιλοι, ομάδες που συμμετέχουν στην Α΄ Κατηγορία κάνουν ελάχιστα σε αυτή την κατεύθυνση.

Θα πει κάποιος ότι έτσι είναι το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο και δεν είναι μπορεί να συγκριθεί με επιχειρηματικούς ομίλους.

Μπορεί να είναι και έτσι, όμως βλέπουμε ότι υπάρχουν και οι εξαιρέσεις. Για παράδειγμα η ομάδα του Αρη Πατρών η οποία ανά τακτά διαστήματα και κυρίως την μέρα του αγώνα διαθέτει αναλυτική ενημέρωση της  αναμέτρησης δίνοντας χρηστικές πληροφορίες σε δημοσιογράφους, αλλά και στους οπαδούς.

Η δουλειά που κάνει ο Αρης Πατρών χωρίς υπερβολή, είναι δουλειά που κάνουν επαγγελματικά σωματεία, δηλαδή σωματεία της Σούπερ Λιγκ 2 και αξίζουν μπράβο στους ανθρώπους της διοίκησης που έχουν ρίξει βάρος στο κομμάτι της προβολής.

Επίσης, το τελευταίο διάστημα βλέπουμε τον Διαγόρα  Βραχνείκων να τροφοδοτεί με πληροφορίες, ειδήσεις, δηλώσεις των πρωταγωνιστούν με αποτέλεσμα να κερδίζει χώρο από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Την δική του προσπάθεια κάνει και ο Παναιγιάλειος,  η Θύελλα Πατρών, η Αχαϊκή, ο Ικάρος Πετρωτού, ο Αστέρας Λεοντίου και ενδεχομένως ορισμένα αλλά σωματεία τα οποία δεν έχει τύχει να προσέξω.

Εν κατακλείδι,  τα σωματεία που έχουν καταλάβει την δύναμη της επικοινωνίας και της προβολής θα βγουν κερδισμένα προϊόντος του χρόνου σε όλα τα επίπεδα. Για αυτό, όσο μπορούν θα πρέπει όλο και πιο πολλά σωματεία ερασιτεχνικού να προβάλουν τις δράσεις τους, να προβάλλουν τους πρωταγωνιστές και να τροφοδοτούν σχεδόν καθημερινά τα ΜΜΕ ώστε να κερδίσουν μερίδιο από την προβολή τους.

ΥΓ. Με αφορμή το άρθρο να σημειωθεί για μία ακόμα φόρα ότι και η διοίκηση της ΕΠΣ Αχαΐας δίνει ελάχιστη σημασία στο κομμάτι της προβολής και πέραν των αποτελεσμάτων, και ορισμένων τυπικών ανακοινώσεων δεν προσφέρει κανένα λόγο σε οποιοδήποτε να επισκεφτεί την επίσημη ιστοσελίδα της.