Πανελλήνιες 2025: Πώς σχολιάζουν τα θέματα της Ιστορίας, Φυσικής και Οικονομίας τα Εκπαιδευτικά Κέντρα ΟΡΜΗ-ΑΡΙΣΤΑ
Εκπαιδευτικοί των Εκπαιδευτικών Κέντρων σχολιάζουν τα θέματα των εξετάσεων

Tα θέματα της Ιστορίας, Φυσικής και Οικονομίας που διαγωνίστηκαν οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών ΓΕΛ, σχολίασαν εκπαιδευτικοί των Εκπαιδευτικών Κέντρων ΟΡΜΗ-ΑΡΙΣΤΑ.
Η κ. Μαρία Πυλαρινού, φιλόλογος των Εκπαιδευτικών Κέντρων σχολιάζει τα θέματα:
Στην Α Ομάδα, στο θέμα Α1 ζητήθηκαν τρεις ορισμοί ( «Πανελλήνιον», «Μικτή Επιτροπή Ανταλλαγής», «ΠΑΟΥΕΡ») και το θέμα Α2 ήταν άσκηση κλειστού τύπου (Σωστό / Λάθος). Τα θέματα Β1και Β2 (από το κεφάλαιο οικονομίας 19ου αιώνα και κεφάλαιο κομμάτων) ήταν με σαφήνεια διατυπωμένα και δεν θα προκάλεσαν δυσκολίες στους υποψηφίους.
Στη Β Ομάδα, το θέμα Γ1 εμφάνιζε δύο υποερωτήματα και είχε αντληθεί από το κεφάλαιο του Προσφυγικού Ζητήματος του 20ου αιώνα σχετικά με την αγροτική αποκατάσταση. Το θέμα κρίνεται απαιτητικό, καθώς οι μαθητές θα έπρεπε να είναι προσεκτικοί σε σχέση με το ποιο απόσπασμα θα έγραφαν από το σχολικό βιβλίο στο κάθε υποερώτημα.
Το θέμα Δ1 εμφάνιζε και αυτό δύο υποερωτήματα, είχε αντληθεί από το κεφάλαιο του Κρητικού Ζητήματος και οι μαθητές θα έπρεπε να είναι προσεκτικοί στη σύνθεση του σχολικού βιβλίου και των παραθεμάτων.
Γενικά, τα θέματα κρίνονται απαιτητικά και για καλά προετοιμασμένους μαθητές.
Ο κ. Θεόδωρος Πολίτης, φυσικός των Εκπαιδευτικών Κέντρων σχολιάζει τα θέματα:
Τα φετινά θέματα ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας και κάλυπταν όλη την ύλη.
Το θέμα Α ήταν βασική θεωρία του σχολικού βιβλίου.
Στο θέμα Β, το Β2 χρειαζόταν μια ιδιαίτερη προσοχή.
Το θέμα Γ κάλυπτε τη βασική θεωρία του ηλεκτρομαγνητισμού, ενώ το θέμα Δ ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας.
Γενικά, οι μαθητές που είχαν μελετήσει όλη τη χρονιά μπορούσαν να ανταπεξέλθουν.
Ο κ. Χρήστος Παντελής, οικονομολόγος των Εκπαιδευτικών Κέντρων σχολιάζει τα θέματα:
Πιο συγκεκριμένα, το θέμα Α περιλάμβανε ερωτήματα σωστού-λάθους με βάση την θεωρία του σχολικού βιβλίου χωρίς παγίδες καθώς και τα ερωτήματα επιλογής.
Το Θέμα Β απαίτουσε ανάπτυξη θεωρίας μόνο απο το έβδομο κεφάλαιο, όπως αναφέρεται στο βιβλίο χωρίς ανάπτυξη κριτικής σκέψης.
Το Θέμα Γ περιλάμβανε μια άσκηση από το πρώτο κεφάλαιο, χωρία καμία δυσκολία.
Το Θέμα Δ περιελάμβανε άσκηση πέμπτου κεφαλαίου, με μόνη απαίτηση γνώσεις δευτεροβάθμιας εξίσωσης και γνώση της θεωρίας του βιβλίου.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News