Πάτρα: Επιστολή μαθητή στην υπουργό Παιδείας – Τι αναφέρει για τα μέτρα στα σχολεία
Δυσαρέσκεια και την ανησυχία μου για το άνοιγμα των σχολείων εκφράζει Πατρινός μαθηγής της Γ’ Γυμνασίου σε επιστολή του προς την Νίκη Κεραμέως
Τις ανησυχίες του και τα παράπονά του σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων και την επιστροφή των μαθητών μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων με αυξημένα μέτρα στις σχολικές αίθουσες εκφράζει με επιστολή του προς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως ένας μαθητής της Γ’ Γυμνασίου από την Πάτρα.
Ο Πατρινός μαθητής αναφέρει πως το υγειονομικό πρωτόκολλο για το κλείσιμο ενός τμήματος λόγω κρουσμάτων COVID-19 (50%+1) «δεν μπορεί να προστατεύσει τους μαθητές», θεωρώντας πως απαιτείται μείωση αυτού του ποσοστού, για την ασφαλέστερη λειτουργία του σχολείου.
Αναλυτικά η επιστολή του Πατρινού μαθητή γυμνασίου στην Υπουργό Παιδείας είναι η εξής:
Αξιότιμη κ. Κεραμέως
Θα ήθελα να σας εκφράσω την δυσαρέσκεια και την ανησυχία μου σε ότι αφορά το άνοιγμα των σχολείων, είμαι μαθητής της Τρίτης Γυμνασίου και φοιτώ σε ένα από τα Γυμνάσια της Πάτρας.
Αρχικά, θα ήθελα να αναφέρω πως το αυξημένο testing στα σχολεία δεν πρόκειται να αποδώσει, γιατί οι μαθητές, στην πλειοψηφία τους δεν διενεργούν το self-test και δηλώνουν ψευδή αποτελέσματα στην πλατφόρμα, έχοντας σαν αποτέλεσμα μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί να μην έχουν σωστή εικόνα για το επιδημιολογικό φορτίο στις σχολικές μονάδες. Ωστόσο, θα ήθελα να τονίσω πως τα υγειονομικά πρωτόκολλα δε τηρούνται σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, από μαθητές αλλά και από εκπαιδευτικούς. Πιο συγκεκριμένα οι χώροι δεν απολυμαίνονται και αερίζονται τακτικά και η μη χρήση της μάσκας από το προσωπικό του σχολείου και τους μαθητές.
Αξίζει να σημειωθεί πως το πρωτόκολλο για το κλείσιμο του τμήματος λόγω κρουσμάτων COVID-19 (50%+1) θεωρώ ότι δεν μπορεί να προστατεύσει τους μαθητές και θα έπρεπε σίγουρα να μειωθεί το ποσοστό που θα κλείνει το τμήμα, για την καλύτερη και την ασφαλέστερη λειτουργία του σχολείου.
Ένα άλλο σημαντικό θέμα που πρέπει να συζητηθεί είναι ότι: όταν βρεθεί κρούσμα σε μία τάξη, οι εμβολιασμένοι δικαιούνται μόνο self-test, σε αντίθεση με τους ανεμβολίαστους που δικαιούνται και rapid, κάτι που είναι απαράδεκτο, γιατί τα self-test δεν δείχνουν το ίδιο αποτέλεσμα με το rapid test, και αυτό είναι πολύ επικίνδυνο για μαθητές και εκπαιδευτικούς, ιδιαίτερα για όσους συγκατοικούν με ομάδες υψηλού κινδύνου.
Θεωρώ, ότι το σημαντικότερο μέτρο που θα έπρεπε να ληφθεί για την αποφυγή μόλυνσης με τον ιό, είναι o χωρισμός των τμημάτων. Είναι απαράδεκτο, σε περίοδο COVID 19, μέσα σε μία τάξη να είναι 26-27 παιδιά. Αυτό έχει ως συνέπεια να ευκολότερη μετάδοση του ιού. Αν σε μία τάξη, με καλό αερισμό, υπάρχουν 15-16 παιδία και τηρείται η απόσταση των 2 μέτρων, η μετάδοση του ιού θα μειωθεί σημαντικά.
ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ
- Να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών στους 15-16 ανά τμήμα
- Να γίνονται δωρεάν όλα τα απαραίτητα Rapid τεστ για όλους, εμβολιασμένοι είτε όχι
- Να χορηγηθούν δωρεάν ασφαλή μέσα προφύλαξης (χειρουργικές μάσκες, FFP2, αντισηπτικά ) και να εξοπλιστούν τα σχολεία με συσκευές καθαρισμού και ανανέωσης του αέρα
- Να τροποποιηθεί η απόφαση που προβλέπει την νόσηση του 50% + 1 των μαθητών/τριων για να ανασταλεί η λειτουργία ενός τμήματος
- Να ληφθούν μέτρα αποφυγής του συνωστισμού των μαθητών στα μέσα μαζικής μεταφοράς
Αναμένω την απάντηση σας
Μαθητής Γυμνασίου Πατρών
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News