Πάτρα: Ξεπούλησαν τα λαχεία στις γιορτές, σε επίπεδα προ-κορονοϊού η κίνηση στα πρακτορεία

Ο πρόεδρος των πρακτόρων ΟΠΑΠ Απόστολος Μάρκος μίλησε στο Peloponnisos FM για την κίνηση των γιορτών, τον χρόνο του Μουντιάλ και το «αγκάθι» της ενεργειακής κρίσης.

Πάτρα
Οι μέρες των γιορτών παραδοσιακά προσφέρονται και για παιχνίδια τζόγου. Πέρα από τα παιχνίδια με την τράπουλα, πολλοί αγοράζουν λαχεία ή ρίχνουν ένα τζόκερ, μήπως και το νέο έτος μπει με διαφορετικό οικονομικό στάτους για τους ίδιους. Επιπλέον, φέτος για την Πάτρα ήταν μια ιδιαίτερη χρονιά καθώς οι λάτρεις των τυχερών παιχνιδιών που άλλες εποχές πήγαιναν στο καζίνο του Ρίου, δεν είχαν αυτή την επιλογή.

Για όλα αυτά, αλλά και γενικότερα για την πορεία των πρακτορείων ΟΠΑΠ στην Αχαΐα, μίλησε στο Peloponnisos FM ο πρόεδρος του Σωματείου Πρακτόρων Αχαΐας, Ζακύνθου, Κεφαλονιάς, Ιθάκης, Απόστολος Μάρκος

«Η εικόνα με τις μεγάλες ουρές στα καταστήματά μας δεν υπάρχει εδώ και χρόνια, αλλά φέτος ήταν μια καλή χρονιά, η πρώτη μετά τον κορονοϊό. Ηταν μια χρονιά που μας δίνει ελπίδες για το μέλλον και σίγουρα θα μπορούσε να συγκριθεί με το 2019. Ειχαμε αυξητική πορεία τόσο στα παιχνίδια του Πρακτορείου όσο και στα OPAP Play» τόνισε αρχικά ο κ. Μάρκος.

Επιπλέον, περιέγραψε ότι η αυξημένη κίνηση στα πρακτορεία ξεκίνησε μετά τις πληρωμές των δώρων Χριστουγέννων, όπως συνέβη και σε άλλα εμπορικά καταστήματα.

Στην ερώτηση για το τι είδους επιλογές έκαναν οι πελάτες των πρακτορείων, απάντησε: «Παραδοσιακά, τις γιορτές υποδεχόμαστε πολλούς που δεν είναι όλο τον χρόνο πελάτες μας. Αυτοί επέλεξαν σε μεγάλο βαθμό τα λαχεία, τα οποία ξεπούλησαν και έμειναν ευχαριστημένοι οι συνάδελφοι. Δυστυχώς, όμως, δεν είχαμε κάποιο μεγάλο τζακπότ στο τζόκερ που θα βοηθούσε σε ακόμα μεγαλύτερη κίνηση».

Κλείνοντας, ο Απόστολος Μάρκος σχολίασε τον χρόνο διεξαγωγής του Μουντιάλ του Κατάρ που έγινε το Νοέμβριο και όχι το καλοκαίρι όπως συνέβαινε πάντα. «Το Μουντιάλ πάντα ερχόταν σε μια χρονική στιγμή που ήταν νεκρή από διοργανώσεις για εμάς. Μας ανέβαζε τα καλοκαίρια. Ηταν περίεργα για εμάς φέτος. Γιατί ήδη είχαμε καλή ροή λόγω του Τσάμπιονς Λιγκ και των πρωταθλημάτων. Μπορώ να πω ότι μας ανέκοψε την καλή χρονιά που είχαμε. Θα έλεγα ότι το χρειαζόμαστε περισσότερο το καλοκαίρι.

«ΑΓΚΑΘΙ» Η ΚΡΙΣΗ

Παρά τη φετινή χρονιά ωστόσο, όπως περιέγραψε στο Peloponnisos FM o κ. Μάρκος, η «χασούρα» των χρόνων του κορονοϊού που ήταν κλειστά τα πρακτορεία, δεν μπορεί να καλυφθεί. Ενώ επιπλέον, τους τελευταίους μήνες οι πράκτορες βρίσκονται αντιμέτωποι με την ενεργειακή κρίση. «Οπως γνωρίζει ο κόσμος, τα καταστήματά μας έχουν πολλές οθόνες και είναι λογικό να κάνουμε μεγάλη κατανάλωση ρεύματος. Μας έχει επηρεάσει πολύ η ενεργειακή κρίση. Σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, έχουμε αύξηση 40% στους λογαριασμούς ακόμα και με την επιδότηση. Ενώ την ίδια στιγμή έχουμε δεχθεί πλήγμα από τον διαδικτυακό τζόγο, όσο καιρό ήμασταν κλειστοί. Σιγά-σιγά όμως, ο κόσμος επιστρέφει στο πρακτορείο, είμαστε χώρος ψυχαγωγίας και διασκέδασης. Το είχαμε χάσει λόγω πανδημίας και πλέον έχουμε και πιο νέους σε ηλικία παίκτες» τόνισε ο κ. Μάρκος.