Πελετίδης για τρένο: Μπορεί να ξεπεραστεί το θέμα της χρηματοδότησης

«Ζητούμε να συμπληρωθεί το κονδύλι και να βρεθεί κι άλλος τρόπος χρηματοδότησης, ώστε και στα 2.250 μέτρα που συνδέουν την Κανελλοπούλου με το Ρίο, η νέα σιδηροδρομική γραμμή να υπογειοποιηθεί» αναφέρει ο Δήμαρχος.

Πελετίδη Από παλαιότερη συνάντηση στο Υπουργείο Υποδομών

Στο αίτημα της Πάτρας για την υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής και από το Ρίο έως την οδό Κανελλοπούλου και στη νέα κινητοποίηση, την προσεχή Τετάρτη, για το θέμα αυτό, αναφέρθηκε σε δηλώσεις του προς τα Μέσα Ενημέρωσης ο Δήμαρχος Πατρέων, Κώστας Πελετίδης, μετά το ρεπορτάζ της «Π» για άρνηση χρηματοδότησης για υπόγειο τρένο στην Πάτρα.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ο Δήμαρχος είπε:

«Υποστηρίζεται από το Υπουργείο ότι υπάρχει εμπλοκή στη χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Αυτά είναι ζητήματα που μπορούν να ξεπεραστούν.

Ζητούμε να συμπληρωθεί το κονδύλι και να βρεθεί κι άλλος τρόπος χρηματοδότησης, ώστε και στα 2.250 μέτρα που συνδέουν την Κανελλοπούλου με το Ρίο, η νέα σιδηροδρομική γραμμή να υπογειοποιηθεί.

Να γίνει έτσι πραγματικότητα το όνειρο της πόλης. Να έχουμε υπόγειο σιδηρόδρομο, προαστιακό και το γραμμικό πάρκο στην επιφάνεια, μοναδικό στην Ελλάδα, όπου για 10 χιλιόμετρα θα μπορεί κανείς να κινηθεί πεζός ή με ποδήλατο, να κάνει αθλητικές δραστηριότητες, να απολαμβάνει χώρους αναψυχής. Φιλοδοξούμε να κάνουμε πολλά πράγματα εκεί για το λαό της πόλης μας.

Την Τετάρτη 6 Ιουλίου, στις 8 το απόγευμα, έχουμε συγκέντρωση στο Ρίο, στη στάση του προαστιακού, για να πάρουμε τις αποφάσεις μας για το αίτημά μας το οποίο θέλουμε να υλοποιηθεί.

Την Πέμπτη, 7 Ιουλίου, έχουμε την πρόθεση να επισκεφθούμε, μαζί με την Επιτροπή Αγώνα, τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Καραμανλή για να του παραδώσουμε το ψήφισμα της συγκέντρωσης.

Αυτή η ανάπλαση μαζί με τον προαστιακό είναι αναγκαία για την πόλη. Η περιοχή για την οποία συζητούμε περιλαμβάνει την Πανεπιστημιούπολη, το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο, τις αθλητικές εγκαταστάσεις, την παραθαλάσσια ζώνη και γύρω υπάρχει μια δομημένη αστική περιοχή. Άρα η υλοποίηση αυτού του έργου είναι πολύ σημαντική.

Να μη ξεχνούμε ότι το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, το οποίο σχεδιάζουμε για την πόλη μας και το οποίο αποτυπώνει το τί θέλουμε να κάνουμε για τα επόμενα 10 χρόνια, προβλέπει ότι ο κεντρικός άξονας ιδιαίτερα για το ποδήλατο θα είναι αυτό το γραμμικό πάρκο που ζητάμε και που θα βελτιώσει πάρα πολύ τη ζωή και τη λειτουργία της Πάτρας».

 

Πάτρα: Απρόβλεπτο «όχι» της ΕΕ για την υπογειοποίηση του τρένου – Νέο ραντεβού Καραμανλή – Πελετίδη