Πλανητέρο: Σύνδεση για τουρισμό με Φενεό

Ξανά στο προσκήνιο το οδικό δρόμου Πλανητέρο-Λίμνη Δόξα – Τίθεται και σοβαρό θέμα πυρασφάλειας

Λίμνη Δόξα Μια ανάσα, αλλά χωρίς δρόμο Πλανητέρο-Λίμνη Δόξα

Το θέμα της οδικής σύνδεσης μεταξύ του Πλανητέρου Αχαΐας και της Λίμνης Δόξας Κορινθίας επανέρχεται στο προσκήνιο, μετά από παρέμβαση στην «Πελοπόννησο» του κοινοτικού συμβούλου Κλειτορίας – ταμίας της Τοπικής ΝΔ Καλαβρύτων Χρήστου Χαλβαντζή.

Για όσους δεν γνωρίζουν ακριβώς το χρόνιο αίτημα, ο υπάρχων δασικός δρόμος, απόστασης 23χλμ., ξεκινάει από το Πλανητέρο, περνάει από τον οικισμό Βάλτου, Διάσελο, Πανόραμα και φτάνει μέχρι το όρος Φενεός, στη Λίμνη Δόξα. Το αίτημα των κατοίκων είναι να μετατραπεί σε δρόμο «αλυσίδα σύνδεσης» της ορεινής Αχαΐας με την ορεινή Κορινθία, δηλαδή εμμέσως των Περιφερειών Δυτικής Ελλάδας και Πελοποννήσου, που εμπλέκονται στο έργο. Επί της ουσίας θα συνδέσει δύο μεγάλες τουριστικές περιοχές και θα δώσει άλλη πνοή τόσο στα χωριά της Κλειτορίας, όσο και σε εκείνα της Κορινθίας, καθώς κοντά στο εν λόγω σημείο βρίσκεται και ο χειμερινός προορισμός των Τρικάλων του γειτονικού νομού.

O ταμίας της Τοπικής ΝΔ Καλαβρύτων Χρήστος Χαλβαντζής

O ταμίας της Τοπικής ΝΔ Καλαβρύτων Χρήστος Χαλβαντζής

Ο Χρήστος Χαλβαντζής δήλωσε στην «Π»: «Η οδική σύνδεση είναι απαραίτητη για την περαιτέρω ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής». Γνωρίζω ότι πριν από αρκετά χρόνια είχε εγκριθεί μελέτη, όμως ακολούθησε η κρίση και δεν αξιοποιήθηκε ποτέ. Θέτουμε και πάλι στο τραπέζι το ζήτημα, ως ζωτικής σημασίας για την τουριστική ανάπτυξη.

Περιμένουμε να ζήσουμε από τον τουρισμό και την κτηνοτροφία. Παράλληλα, εκφράζουμε την απορία, γιατί ενώ η τεχνική μελέτη έχει τελειώσει, εντούτοις το θέμα δεν προχωράει εδώ και χρόνια». Πρόσθεσε, δε, ότι το έργο επιβάλλεται να προχωρήσει και για λόγους πυρασφάλειας. «Πριν από 2 χρόνια ο Δήμος Καλαβρύτων έδωσε 12.500 € για να γίνει μελέτη. Και τώρα στέκονται στο ότι ο δρόμος είναι δασικός. Δηλαδή στον Ολυμπο δεν είναι δασικός; Στο Μαίναλο; Στη Βυτίνα; Δεν μπορούν να κάνουν μια καλύτερη βατότητα ή καλή επίστρωση χωματόδρομου για να περνάνε αυτοκίνητα; Η διαδρομή είναι πανέμορφη μέσα στα έλατα και στο πράσινο. Η ανάπλαση θα φέρει κόσμο στην περιοχή μας, περιηγητές, φυσιολάτρες, ορειβατικούς συλλόγους, κ.λπ. Το έργο πρέπει να προχωρήσει, όμως, και για λόγους πυρασφάλειας. Να τοποθετήσουν σε πολλά σημεία δεξαμενές ύδρευσης, καθώς υπάρχουν πηγές. Αν πιάσει μια φωτιά, θες μια ώρα να πας στο Πλανητέρο να γεμίσεις και να ξαναγυρίσεις. Είναι σημείο πολύ επικίνδυνο»

Πάντως, σε κάποια σημεία της Κορινθίας ο δρόμος των 10χλμ. στρώθηκε. Στην Αχαΐα το μήκος του είναι περίπου 12χλμ.

 

Διαβάστε επίσης:

 

Κυριάκος Μητσοτάκης: Αυξήσεις μισθών, ακρίβεια, παιδεία και υγεία οι προτεραιότητές μας

Supercar αξίας 2,5 εκατ. ευρώ έγινε στάχτη στην Αττική Οδό – Ισπανός που μένει στα ΗΑΕ ο ιδιοκτήτης του

Ο «Νέος Νοστράδαμος» επιμένει: Εξακολουθεί να προβλέπει ότι ο Τρίτος Παγκόσμιος Πόλεμος ξεκινά σε λίγες μέρες

Συντάξεις: Πότε πληρώνονται για τον Ιούλιο