Πώς τα Καλάβρυτα έπιασαν κορυφή και δείχνουν δρόμο
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ αίσθηση έκανε η επιτυχία των Καλαβρύτων, πάνω ακριβώς στη συγκυρία κατά την οποία η τεχνοκρατική ανάλυση των δεδομένων της περιοχής μας υποδείκνυαν ως αναπτυξιακό όχημα για τη Δ. Ελλάδα την ιστορία και τον πολιτισμό.
ΤΟ ΠΟΛΥΔΙΑΣΤΑΤΟ συναυλιακό γεγονός συνάντησε τη νεολαία, όχι όμως σαν απλή μουσική πρόταση, αλλά επενδυμένο από προοπτική διαβίωσης στην ύπαιθρο, μαζικού συναπαντήματος και διάφορων ψυχαγωγικών δράσεων. Το αποτέλεσμα ήταν να ρυμουλκηθούν 12.000 άτομα, να περάσουν εξαιρετικά, να εγγραφεί υποθήκη για δημιουργία ενός θεσμού και να προβληθεί η περιοχή σαν ενδεικνυόμενη για τουρισμό 12μηνη βάσης.
Η ΙΔΕΑ ήταν το ήμισυ του παντός. Το άλλο ήμισυ, όμως, δεν ήταν αμελητέο. Πολύμηνος προγραμματισμός, εργασία σε επίπεδο λεπτομέρειας, προνοητική μέριμνα όλων των επιπέδων, κινητοποίηση υποστηρικτικού δυναμικού, επικοινωνία αποτελεσματική. Σημειωτέον ότι στην υπόθεση -η οποία δεν απαίτησε οικονομική αιμορραγία από τον Δήμο- ενεπλάκη και ο ιδιωτικός τομέας παραγωγικά. Ολες οι δυνάμεις μπορούν να συνυπάρχουν με τους σωστούς όρους και τις δέουσες ισορροπίες.
Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ θα πρέπει να μελετηθεί ως αποτέλεσμα δημιουργικής ανησυχίας, φιλοδοξίας, εξωστρέφειας, αυτοπεποίθησης αλλά και οργανωτικής ικανότητας, σύμφωνα με τους σύγχρονους κανόνες του μάρκετινγκ και του μάνατζμεντ. Αποδεικνύεται ότι η ελληνική περιφέρεια, όπως και η Αχαΐα φυσικά, έχουν στα χέρια τους δυνατότητες και προοπτικές, αξιοποιώντας το φυσικό, το ιστορικό, το τεχνολογικό και το κοινωνικό τους κεφάλαιο.
ΧΑΡΗΚΑΜΕ μια ιστορία επιτυχίας, από αυτές που θα ήταν χρήσιμο να βάλουμε στο τραπέζι της προεκλογικής ύλης ενόψει της κάλπης για την αυτοδιοίκηση. Να ένα κριτήριο, πέρα από τα κομματικά, τα παραταξιακά, τα παραδοσιακά, τα ιδεοληπτικά, τα πελατειακά που δεν μας πήγαν και πολύ μπροστά.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News