Στη Silver League και μ΄παλιστα με αβαντάζ θα συνεχίσει τις υποχρεώσεις της στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα η Παιδική ομάδα πόλο της ΝΕΠ, μετά τη νίκη της επί του ΟΦΘ.