Στη Silver League θα συνεχίσει η Παιδική ομάδα πόλο της ΝΕΠ μετά από τη σημερινή ήττα της από τον Πανιώνιο, αλλά και από τον ΑΝΟ Γλυφάδας χθες το απόγευμα.