Πούλος
«Απίστευτο το συναίσθημα όταν βλέπεις την ελληνική σημαία στο πρώτο σκαλί του βάθρου» o Δημήτρης Πούλος για το χρυσό στο Παγκόσμιο
«Δεν αρχίσαμε τόσο καλά, γιατί είχαμε μεγάλο καιρό αγωνιστικής απραξίας, περίπου ενάμιση μήνα. Επίσης, οι περισσότεροι δεν είχαμε κάνει τόσο καλές προπονήσεις γιατί δίναμε Πανελλήνιες. Βρήκαμε τον ρυθμό μας κατά τη διάρκεια του τουρνουά και παιχνίδι-παιχνίδι γινόμασταν όλο και καλύτεροι»
