Τέμπη: «Δεν μπορεί η φωτιά να ξεκίνησε από τις μηχανές» – Η εκτίμηση πραγματογνώμονα
«Όλα έχουν μία κλίμακα, όλα εξηγούνται και η έρευνά μας είναι (σ.σ. έρευνα) αποδείξεων. Όταν έριξε την αμαξοστοιχία ο μηχανοδηγός, επιστημονικά, αυτή ανετράπη. Για καλή τύχη, για κακή, πήγε αριστερά σε σχέση με την κατεύθυνσή της. Σύρθηκε στις γραμμές, σχεδόν τις στράβωσε και πήγε και κόλλησε πάνω στον τοίχο και γι’ αυτό ανέβηκε πάνω στο τρένο» είπε αρχικά για τη σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη.
Ο Βασίλης Κοκοτσάκης, πραγματογνώμονας οικογένειας θυμάτων στα Τέμπη, μίλησε στο Mega και την εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι» για την έκθεση που αφορά στο δυστύχημα με τους 57 νεκρούς.
«Όλα έχουν μία κλίμακα, όλα εξηγούνται και η έρευνά μας είναι (σ.σ. έρευνα) αποδείξεων. Όταν έριξε την αμαξοστοιχία ο μηχανοδηγός, επιστημονικά, αυτή ανετράπη. Για καλή τύχη, για κακή, πήγε αριστερά σε σχέση με την κατεύθυνσή της. Σύρθηκε στις γραμμές, σχεδόν τις στράβωσε και πήγε και κόλλησε πάνω στον τοίχο και γι’ αυτό ανέβηκε πάνω στο τρένο» είπε αρχικά για τη σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη.
«Αν δούμε, σχηματίζει ένα “Λ”. Αυτό σημαίνει ότι οι μηχανές δεν είχαν καμία εμπλοκή στη συνέχεια σε ό,τι έγινε. Έχουν πολύ μεγάλη απόσταση από το σημείο 0, της συγκρούσεως, άρα μόνο και μόνο από αυτό, το αφήγημα των δικαστικών επιστημόνων που έχει ορίσει ο ανακριτής από την αρχή, είναι ανεδαφικό. Μία μηχανή η οποία δεν συμμετέχε στο περιστατικό, πώς γίνεται να ξεκινάει η φωτιά από εκεί;» αναρωτήθηκε ο κ. Κοκοτσάκης για την τραγωδία στα Τέμπη.
«Το σασί των μηχανών που υποτίθεται ότι συγκρούστηκαν μεταξύ τους, είναι ανέπαφο. Πώς γίνεται να γίνει η σύγκρουση και η δομή της μηχανής να μην πάθει τίποτα» αποκάλυψε ο πραγματογνώμονας για το δυστύχημα.
«Οι δε τροχοί της επιβατικής αμαξοστοιχίας παρέμειναν στο σημείο. Τι σημαίνει αυτό; Ότι μία χαμηλότερη πλατφόρμα ήρθε σε σύγκρουση με κάτι υψηλότερο και γι’ αυτόν τον λόγο απογειώθηκε στον αέρα» ξεκαθάρισε ο κ. Κοκοτσάκης.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News