Το «καλάθι» του πατρινού «νοικοκύρη» έχει… βόλτες σε 4 σούπερ μάρκετ!

Μεγάλο το κέρδος όσων «ψάχνουν» τις προσφορές στα φυλλάδια και στο διαδίκτυο.

Το «καλάθι» του πατρινού «νοικοκύρη» έχει… βόλτες σε 4 σούπερ μάρκετ!

O Χρήστος Κόντης είναι εργαζόμενος σε ιδιωτική εταιρεία. Η έρευνα που κάνει πριν ψωνίσει σε ένα σούπερ μάρκετ είναι μεγάλη. Πίστευε ότι με το πολυδιαφημισμένο καλάθι του νοικοκυριού πιθανόν να «τιθάσευε» κάπως την ακρίβεια. Απογοητεύτηκε και ξεκίνησε και πάλι την παλιά του καλή συνήθεια: Πηγαίνει σε 3 με 4 σούπερ μάρκετ κάθε εβδομάδα και αγοράζει μόνο όσα προϊόντα είναι σε προσφορά.

Ξοδεύει σε χρόνο, κερδίζει πολλά σε χρήμα: «Αν κάποιος κοιτάξει καλά τις προσφορές των σούπερ μάρκετ και όχι μόνο σε 3-4 αλλά και σε περισσότερα καταστήματα, και αν ενημερώνεται και για τις προσφορές των ‘‘αποθηκών’’ σε χαρτικά και απορρυπαντικά, τότε πραγματικά κερδίζει πολλά» μας δηλώνει.

Στην άποψη αυτή συναινεί και ένας «παλιός γνώριμος» στην αγορά τροφίμων στην Πάτρα, ο πρώην ιδιοκτήτης της αλυσίδας «Κρόνος» Νίκος Καρακίτσος: «Πλέον τα σούπερ μάρκετ έχουν υποκαταστήματα παντού. Εύκολα επίσης ο καταναλωτής μπορεί να ενημερώνεται από το διαδίκτυο ή και τα φυλλάδιά τους για τις προσφορές. Αν κάποιος κάνει αγορές μέσω αυτών, τότε κερδίζει ακόμη και 30% στο σύνολο των αγορών του. Νομίζω ότι αυτό είναι το καλύτερο καλάθι του νοικοκυριού» καταλήγει.

Το «καλάθι» του πατρινού «νοικοκύρη» έχει… βόλτες σε 4 σούπερ μάρκετ!

Νίκος Καρακίτσος

Συναντήσαμε την κυρία Αναστασία Πετροπούλου σε γνωστό σούπερ μάρκετ της Πάτρας. «Ηθελα να αγοράσω μακαρόνια Νο 6. Αυτά της ‘‘ετικέτας’’ ήταν πιο φθηνά κατά 30 λεπτά από αυτά που είχαν στο ράφι το σήμα του καλαθιού της νοικοκυράς. Φυσικά και ψώνισα αυτά της ‘‘ετικέτας’’» μας λέει.

Μέσα από την πλατφόρμα e-katanalotis, εύκολα διαπιστώνει κανείς ότι ενώ γίνεται προσπάθεια συγκράτησης των τιμών σε κάποια βασικά αγαθά του «φθηνού» καλαθιού, που γέμισε κυρίως από προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, στα ράφια συνεχίζεται το ράλι ανόδου των τιμών στα επώνυμα.

Αλλά και πάλι όσα προϊόντα δεν έχουν μπει στο «καλάθι» αλλά είναι «ετικέτας», είναι φθηνότερα!
Το συμπέρασμα είναι ένα. Ο καταναλωτής έχει τη δύναμη στα μάτια του. Με αυτά βλέπει προσφορές και ψάχνει. Και τότε δεν έχει ανάγκη από κανένα καλάθι.

«ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ» σε ΚΡΕΟΠΩΛΕΙΑ

Στα κρεοπωλεία αλλά και στα σούπερ μάρκετ οι τιμές των κρεάτων (που δεν έχουν μπει στο καλάθι) βρίσκονται στα ύψη. Οπως τόνισε ο πρόεδρος του Συλλόγου Κρεοπωλών Πατρών & Προαστίων Νομού Αχαΐας Παναγιώτης Ζυγούρας: «Οι καταναλωτές δυσκολεύονται, τον τελευταίο χρόνο, και προτιμούν πιο φθηνά προϊόντα. Προτιμούν περισσότερο το χοιρινό και το κοτόπουλο παρά τα αμνοερίφια και το μοσχάρι. Τα προϊόντα μας, σε σχέση με πέρυσι, έχουν μια αύξηση 40% μέσο όρο. Εχουν ανέβει από τον παραγωγό γιατί και σε αυτόν ανέβηκε το κόστος οπότε αυτόματα αναβαίνει και στην λιανική πώληση» τονίζει. Αγνωστο παραμένει το πού θα φθάσει η τιμή του κρέατος και πώς οι καταναλωτές θα καταφέρουν να κάνουν Χριστούγεννα»!

Το «καλάθι» του πατρινού «νοικοκύρη» έχει… βόλτες σε 4 σούπερ μάρκετ!

«ΜΠΑΧΑΛΟ» ΣΤΟ ΨΩΜΙ

Στο καλάθι της νοικοκυράς έχει μπει το «τυποποιημένο ψωμί», αυτό που προφανώς είναι σε συσκευασία! Εντονη η αντίδραση των πατρινών αρτοποιών: «Μάλλον μέσω του καλαθιού ο καταναλωτής, που πάντα αγόραζε ψωμί από τον φούρνο του, οδηγείται σε κατεψυγμένες ζύμες. Τα αρτοποιεία δεν έχουν ‘‘καλάθι’’. Και κανείς δεν σκέφτηκε ότι με την αύξηση στην τιμή των αλεύρων, σίγουρα θα πούμε το ψωμί ψωμάκι» δηλώνει στην «Π» ο γνωστός αρτοποιός Κώστας Τηλιγάδης.

ΤΟΠΙΚΑ ΕΚΤΟΣ «ΛΙΣΤΑΣ»

Οι αλυσίδες των καταστημάτων της Πάτρας δεν έχουν συμπεριληφθεί στο «καλάθι»! Οπως, «Ανδρικόπουλος», «Ρουμελιώτης», «Παραδοσιακό», «Αράπης» (που έχει περάσει στον Ρουμελιώτη) κ.λπ. κάνουν δικές τους προσφορές. Και μέσω αυτών συναγωνίζονται το «καλάθι». Και όντως σε κάποια προϊόντα είναι φθηνότεροι από αυτά του… καλαθιού! Συμπέρασμα: Οσοι διαβάζουν φυλλάδια και κάνουν αγορές από περισσότερα του ενός σούπερ μάρκετ, βγαίνουν κερδισμένοι. Και μάλιστα σε πολύ μεγάλο ποσοστό. Αυτό επιβεβαιώνεται και από το e-katanalotis αν κάποιος συγκρίνει τιμές σε μερικά είδη εντός καλαθιού σε διαφορετικά σούπερ μάρκετ (μη τοπικά).

Ρύζι
Για παράδειγμα, σύμφωνα με το e-katanalotis, το ρύζι καρολίνα στον ΑΒ κάνει 1,85, στον Γαλαξία 0,77, στον Κρητικό 0,94, στα lidl 1,35.

Ψωμί
Το ψωμί για τοστ στον ΑΒ κοστίζει 1,29, όπως και στα lidl, ενώ στον Μασούτη 1,60.

Γάλα
Το πλήρες φρέσκο γάλα στον ΑΒ έχει 1,12 το λίτρο, όπως και στον Σκλαβενίτη. Στο Marketin έχει 1,88 και στο mymarket 1,25.

Μακαρόνια
Τα μακαρόνια ιδιωτικής ετικέτας σε ΑΒ και Σκλαβενίτη ξεκινούν από 0,62 το μισό κιλό. Σε άλλα καταστήματα, όπως π.χ. στα lidl κάνουν 1,22 το κιλό. Ο Γαλαξίας έχει επιλέξει να βάλει Barilla με 1,31 το μισό κιλό.

Όλες οι ειδήσεις άμεσα μέσα από το Google News. Κάντε κλικ εδώ και κάντε εγγραφή

Άμεση ενημέρωση με όλες τις ειδήσεις τώρα και μέσω WhatsApp - Δες εδω


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ