Ζαχάρω: Έβαλε 24 ομπρέλες μπροστά από καντίνα χωρίς άδεια και συνελήφθη
Σύλληψη ιδιοκτήτη κινητής καντίνας στη Ζαχάρω, καθώς, σύμφωνα με την Αστυνομία, είχε τοποθετήσει ομπρέλες προς τον αιγιαλό χωρίς την απαιτούμενη άδεια.
Συνελήφθη χθες το πρωί, σε περιοχή της Ζαχάρως, ένας άνδρας από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Ζαχάρως.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο άνδρας λειτουργούσε κινητή καντίνα και είχε τοποθετήσει μπροστά από αυτή, προς την πλευρά του αιγιαλού, 24 ομπρέλες για την εξυπηρέτηση καθήμενων πελατών.
Όπως διαπιστώθηκε, δεν διέθετε τη σχετική άδεια από την αρμόδια αρχή, με αποτέλεσμα να συλληφθεί.
Η «Πελοπόννησος» και το pelop.gr σε ανοιχτή γραμμή με τον Πολίτη
Η φωνή σου έχει δύναμη – στείλε παράπονα, καταγγελίες ή ιδέες για τη γειτονιά σου.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News
