Σύλληψη ιδιοκτήτη κινητής καντίνας στη Ζαχάρω, καθώς, σύμφωνα με την Αστυνομία, είχε τοποθετήσει ομπρέλες προς τον αιγιαλό χωρίς την απαιτούμενη άδεια.