ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


(Ζωντανά) Πάτρα: Χαράζει σχεδιασμό...για αυτοκινητόδρομο και τρένο - Το δημοτικό συμβούλιο

(Ζωντανά) Πάτρα: Χαράζει σχεδιασμό...για αυτοκινητόδρομο και τρένο - Το δημοτικό συμβούλιο



Την πολιτική αξιοποίηση δύο σημαντικών τοπικών υποθέσεων, του οδικού έργου Πάτρα-Πύργος και της έλευσης του σύγχρονου τρένου, επιδιώκει η δημοτική αρχή με την συζήτησή τους στη σημερινή (16:00) συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου. Η δημοτική αρχή κατεβαίνει με σχεδιασμό άντλησης κερδών από τη συνεδρίαση: Αν η αντιπολίτευση διαφωνήσει με τις εισηγήσεις της και δεν τις υπερψηφίσει είναι προφανές ότι θα δεχθεί επίθεση και θα παραπεμφθεί στην κρίση των τοπικών κοινωνιών που θίγονται από τα έργα.
Υπό τις συνθήκες αυτές, η συζήτηση αφορά λιγότερο τα έργα και περισσότερο τα πολιτικά κέρδη...
Η στάση της δημοτικής αρχής είναι ολοφάνερη στο θέμα του αυτοκινητόδρομου Πάτρα -Πύργος, καθώς με καθυστέρηση δύο ετών θα θέσει προς διεκδίκηση την οικονομική συμβολή του Δήμου «στον δικαστικό αγώνα, εάν χρειαστεί, για αποτροπή της λύσης που προωθείται» (αν και δεν υπάρχει οριστική απόφαση της παρούσας πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών) και την δημιουργία μετώπου με το Δήμο Δυτικής Αχαΐας, τους φορείς της περιοχής και τους Δήμους της Ηλείας για «να προχωρήσει η κατασκευή του έργου με τρόπο που διασφαλίζει τα συμφέροντα όλων».
Ετσι, η δημοτική αρχή θα ζητήσει από το σώμα να επαναβεβαιώσει την προηγούμενη θέση του και να ζητήσει και από τη νέα κυβέρνηση «να κάνει αποδεκτό το αίτημα της νότιας χάραξης , να αναζητηθούν οι προμελέτες που έχουν συνταχθεί στο υπουργείο, να επικαιροποιηθούν και να γίνει οριστική μελέτη». Επίσης, θα ζητήσει να στηρίξουν το αίτημα για να ξεκινήσει άμεσα η διαδικασία των απαλλοτριώσεων.
«Ο χρόνος που χάθηκε και οι αποζημιώσεις που θα ζητήσουν οι εταιρείες που εγκαταστάθηκαν όπως -όπως, δεν πρέπει να σταματήσει την ορθή επιλογή. Ολη αυτή η εμπειρία πρέπει να ληφθεί υπόψη να μη ξανασυμβεί» είναι το επιχείρημα της δημοτικής αρχής. Το πλαίσιο των διεκδικήσεων συμπληρώνεται με το να μην υπάρχουν διόδια στο νέο δρόμο.

Η θέση που θα εισηγηθεί η δημοτική αρχή στη σημερινή συνεδρίαση για τον τρόπο διέλευσης του σύγχρονου τρένου θα είναι να προχωρήσει το έργο όπως εξαγγέλθηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και να μη χαθεί άλλος χρόνος. Επίσης, να εκφραστεί η διαφωνία του δημοτικού συμβουλίου και των φορέων σε κάθε απόπειρα αλλαγής του υπάρχοντος σχεδίου, το οποίο έχει αμφισβητήσει έντονα η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών. Αλλά τι γίνεται εάν δεν υπάρχουν οικονομικά περιθώρια;
Ενδεικτικό της ψυχολογικής πίεσης που θέλει να ασκήσει η δημοτική αρχή στην αντιπολίτευση είναι η παρότρυνση προς πολιτικά φιλικούς προς αυτήν φορείς να παραστούν στη συνεδρίαση.
Η δημοτική αρχή θα επιμείνει στη θέση ότι μία επιφανειακή διέλευση της γραμμής θα διαιρέσει ακόμα πιο βαθιά και βίαια τον πολεοδομικό ιστό, και θα έχει ολέθριες επιπτώσεις στο παραλιακό τμήμα της Πάτρας. Στα επιχειρήματά της είναι ότι στο Αίγιο κατασκευάστηκαν τρία χιλιόμετρα τούνελ για να μην διαιρεθεί η πόλη, οκτώ χιλιόμετρα στην Παναγοπούλα και προβλέπεται υπόγεια διέλευση σε Αγιο Βασίλειο και Ρίο. Δεν αποδέχεται την έλλειψη χρημάτων για τα τελευταία έξι χιλιόμετρα, ούτε συμφωνεί με την άποψη ότι η επιφανειακή διέλευση έχει πλεονεκτήματα.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε την συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, στην εξής ηλεκτρονική διεύθυνση:





Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[12:49]  Πάτρα: Τα δημόσια ποδήλατα θα ξαναμπούν...
[09:24]  Ξεκινούν από σήμερα οι αιτήσεις για...
[08:36]  Αχαΐα: Παραμένει ίδιο το σκηνικό του...
[χθες 21:03]  Πάτρα: Φωτιά σε φοιτητικό...
[χθες 14:00]  Πάτρα: Κινητοποιήσεις και πάλι...
[χθες 07:59]  Αχαΐα: Πολύ μικρή πτώση της...
[χθες 08:52]  Πάτρα: Χρέη 250 εκ. ευρώ ρύθμισαν...
[χθες 07:42]  Αχαΐα: Ηλιόλουστη εβδομάδα με...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [23:03:56]