«Μαϊμού» Shein στην Πάτρα; Η Κινέζικη πλατφόρμα λιανεμπορίου διαψεύδει ότι έχει φυσικό κατάστημα

Επιβεβαιωμένες μισθώσεις καταστημάτων με τη συγκεκριμένη επωνυμία, έχουν καταγραφεί μέχρι σήμερα σε Πάτρα, Αγρίνιο, αλλά και στην κεντρική αγορά του Παγκρατίου στην Αθήνα.

Shein

«Δεν έχουμε φυσικά καταστήματα στην Ελλάδα και δεν σχεδιάζουμε να ανοίξουμε κανένα», ξεκαθαρίζει ο εκπρόσωπος του κινέζικου κολοσσού διαδικτυακής πώλησης ενδυμάτων και άλλων ειδών λιανεμπορίου, αναφερόμενος σε διάφορες προσπάθειες να συνδεθεί το όνομα της πολυεθνικής με καταστήματα που έχουν ανοίξει τελευταία σε πόλεις της Ελλάδας.

Επιβεβαιωμένες μισθώσεις καταστημάτων με τη συγκεκριμένη επωνυμία, έχουν καταγραφεί μέχρι σήμερα σε Πάτρα, Αγρίνιο, αλλά και στην κεντρική αγορά του Παγκρατίου στην Αθήνα.

Ο Martin Reidy, εκπρόσωπος του τμήματος εταιρικής επικοινωνίας για Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Ασία της εταιρείας, με δήλωσή του στον OT, αναφερόμενος στην διαδικτυακή πλατφόρμα εμπορίου που εξελίχθηκε σε μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις ένδυσης και υπόδησης στον κόσμο, ξεκαθαρίζει ότι έχουν παρατηρηθεί προσπάθειες να συνδεθεί το όνομα της πλατφόρμας με διάφορα καταστήματα. «Δεν συνδέονται στην πραγματικότητα με τη Shein», τονίζει ο κ. Reidy. «Όπως αναφέρθηκε, δεν έχουμε φυσικά καταστήματα στην Ελλάδα και δεν σχεδιάζουμε να ανοίξουμε κανένα».

«Τα προϊόντα Shein είναι διαθέσιμα μόνο online μέσω της επίσημης ιστοσελίδας και της εφαρμογής μας. Οποιαδήποτε καταστήματα στην Ελλάδα που ισχυρίζονται ότι είναι καταστήματα Shein, δεν είναι εξουσιοδοτημένα από την Shein ούτε συνδέονται με εμάς με οποιονδήποτε τρόπο και δεν μπορούμε να εγγυηθούμε τη γνησιότητα ή την ποιότητα των προϊόντων που προσφέρουν. Λαμβάνουμε τα κατάλληλα μέτρα για να αντιμετωπίσουμε αυτά τα μη εξουσιοδοτημένα καταστήματα και να προστατεύσουμε τους πελάτες μας στην Ελλάδα», καταλήγει.

«Περιστασιακά φιλοξενούμε προσωρινά “pop-up” καταστήματα (σ.σ. χώροι με συγκεκριμένη διάρκεια ζωής, στο πλαίσιο προωθητικών εκδηλώσεων ή events), προκειμένου να ενισχύσουμε την αξία της μάρκας και την αγοραστική εμπειρία των πελατών μας. Προς το παρόν ωστόσο δεν υπάρχουν άμεσα σχέδια για τέτοιου είδους καταστήματα στην ελληνική αγορά», επισημαίνει στον ΟΤ ο Martin Reidy. «Ο προσωρινές offline εμπειρίες λιανικής πώλησης θα γίνονται γνωστές στους πελάτες μας πάντα απευθείας από εμάς μέσω των καναλιών μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης», συμπληρώνει.

Διαβάστε επίσης:

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Εμπρησμός η φωτιά στο Γηροκομειό, η «Π» αποκαλύπτει το πόρισμα πραγματογνώμονα

Εκλογές νέου αρχηγού στον ΣΥΡΙΖΑ ζήτησε ο Παύλος Πολάκης

Σοκάρει η δίκη στη Γαλλία: Θυσιάστηκα στον βωμό της ακολασίας ΦΩΤΟ

Γαλλία: Ο Μακρόν διόρισε πρωθυπουργό τον Μισέλ Μπαρνιέ

Ναυάγιο στη Σικελία: «Μαρτυρικός» θάνατος για τα θύματα, τι έδειξε η νεκροψία σε 4 σορούς