Αεροδρόμιο Αράξου: Αύξηση 16% σε σχέση με πέρυσι – Πρωταθλητές οι Γερμανοί

Μέχρι τέλη Σεπτεμβρίου μετακινήθηκαν 149.976 επιβάτες και 1.071 πτήσεις

Αεροδρόμιο Ανοδος, για δεύτερο συνεχόμενο καλοκαίρι, στον τοπικό Διεθνή Αερολιμένα

Με δεδομένο ότι η καλοκαιρινή περίοδος για το Αεροδρόμιο Αράξου φτάνει σε λίγες μέρες στο τέλος της, το συμπέρασμα, που βγήκε, είναι ότι η κινητικότητα κατέγραψε αύξηση περίπου 16% σε σχέση με πέρυσι καιοι Γερμανοί τουρίστες είναι «πρωταθλητές» από πλευράς επισκεψιμότητας στην περιοχή.

Οι πτήσεις θα ολοκληρωθούν στις 21 Οκτωβρίου, ωστόσο έχει ήδη ολοκληρωθεί το πρόγραμμα πτήσεων μέχρι τότε και μπορεί να γίνει αποτίμηση των επιβατών, που θα μετακινηθούν μέσω της Δυτικής Αχαΐας σε άλλους προορισμούς για τις διακοπές τους.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες της «Πελοποννήσου», μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου είχαν μετακινηθεί 149.976 επιβάτες σε συνολικά 1.071 πτήσεις. Αν προσθέσουμε και τις περίπου 30, που περιλαμβάνει το πρόγραμμα του Οκτωβρίου, υπολογίζονται περίπου, επιπλέον, 7.000-8.000 χιλιάδες παραπάνω επιβάτες κι αυτό σημαίνει ότι ο αριθμός τους θα αγγίξει περί τους 160.000, ικανοποιώντας έναν στόχο, που είχε τεθεί από τις αρχές της σεζόν.

Αν αναλογιστεί κανείς ότι το 2023 το Αεροδρόμιο του Αράξου μετακίνησε συνολικά 139.000 επιβάτες, τότε η αύξηση φτάνει σχεδόν στο 16% για τη φετινή σεζόν.

Η «Π» έχει στη διάθεση της και στοιχεία σχετικά με τις χώρες από τις οποίες προέρχονται οι περισσότεροι τουρίστες, τα οποία δείχνουν ότι:

– Στην 1η θέση οι Γερμανοί, που εμπιστεύτηκαν και πάλι τη Δυτική Ελλάδα, καθώς ήσαν 49.000 επιβάτες.

– Στην 2η θέση οι Πολωνοί με σχεδόν 27.000 επιβάτες.

– Στην 3η θέση οι Σλοβάκοι με 16.000 επιβάτες.

Ακολουθούν Τσέχοι, Ρουμάνοι, Ισραηλινοί – που έδωσαν ώθηση οι δύο πτήσεις την εβδομάδα από το Τελ α βιβ παρά την εμπόλεμη κατάσταση – και οι Λιθουανοί.

Και όλα αυτά χωρίς να πληρούνται όλες οι προδιαγραφές για το Αεροδρόμιο, όπως για παράδειγμα η καθίζηση στο πάρκινγκ, το πρόβλημα με τις θύρες εισόδου -εξόδου, που ακόμα δεν έχει επισκευαστεί και διάφορα άλλα ζητήματα υποδομών, που χρειάζονται ανακαίνιση.

Πάντως, σύμφωνα με το πρόγραμμα του ΤΑΙΠΕΔ, το 2025 θα ιδιωτικοποιηθεί μαζί με άλλα περιφερειακά και τότε θα εκσυγχρονιστεί, ώστε να αλλάξει επίπεδο.