Τολμούν τη διενέργεια δημοψηφίσματος;
Ο Θεόδωρος Κανελλόπουλος είναι εκπρόσωπος της Δημοτικής Παράταξης «Νέα Πάτρα».
Το λιμάνι της Πάτρας χάνει το τρένο της ανάπτυξης, λόγω αδυναμίας να συνδεθεί σιδηροδρομικά.
Οι Ινδοί επιχειρηματίες αποχωρούν από το ενδιαφέρον τους, να αποτελέσει η Πάτρα πύλη της Ινδίας στην ΕΕ.
Δυστυχώς, για άλλη μια φορά, η εμμονή της δημοτικής αρχής για υπογειοποίηση του τρένου οδηγεί σε απώλεια επενδυτικού ενδιαφέροντος, θέσεων εργασίας και οικονομική ανάπτυξη για την πόλη.
Προσωπικά έχω προ ετών καταθέσει την άποψή μου για τη διέλευση του τρένου.
Είχα τονίσει την αναγκαιότητα για την ανατολική διέλευση από την πόλη, την σύνδεση με το λιμάνι της Πάτρας μέσω του ποταμού του Γλαύκου, τη διέλευση στη ΒΙΠΕ Πάτρας και σύνδεση με το Αεροδρόμιο του Αράξου.
Δυστυχώς όμως, τόσο η δημοτική αρχή της Λαϊκής Υποκρισίας, όσο και το Πολιτικό Προσωπικό του τόπου, ανεξαρτήτως πολιτικής τοποθέτησης, σφυρίζουν αδιάφορα.
Απαθείς όμως μένουμε και ως πολίτες.
Αδιαφορούμε για το ότι σε λίγο καιρό το λιμάνι της Πάτρας δεν θα αποτελεί Δυτική πύλη προς της Ευρώπη.
Αδιαφορούν και οι δημοτικές παρατάξεις της αντιπολίτευσης, αφού δεν συγκεντρώνουν τις απαιτούμενες υπογραφές, για την διενέργεια δημοψηφίσματος, όπου λέει τα εξής:
«1. Δημοτικό ή περιφερειακό δημοψήφισμα διεξάγεται:
α) Μετά από απόφαση του οικείου δημοτικού ή περιφερειακού συμβουλίου, που λαμβάνεται με την πλειοψηφία των δύο τρίτων (2/3) του συνόλου των μελών του ή
β) Μετά από αίτηση εγγεγραμμένων εκλογέων του οικείου Δήμου ή Περιφέρειας, ο αριθμός των οποίων δεν μπορεί να είναι μικρότερος του δέκα τοις εκατό (10%) του συνολικού αριθμού των εγγεγραμμένων εκλογέων.
2. Οταν η πρωτοβουλία για τη διεξαγωγή του δημοψηφίσματος ανήκει στους εκλογείς του οικείου Δήμου ή Περιφέρειας, σύμφωνα με την περ. β’ της προηγούμενης παραγράφου, το αίτημα των ενδιαφερομένων υποβάλλεται στον πρόεδρο του δημοτικού ή του περιφερειακού συμβουλίου, αντίστοιχα, ο οποίος οφείλει να εισαγάγει το θέμα προς συζήτηση και ψήφιση στο οικείο Συμβούλιο εντός ενός (1) μήνα από την υποβολή του. Στην περίπτωση αυτή, και εφόσον συντρέχουν οι νόμιμες προϋποθέσεις, το Συμβούλιο εγκρίνει, με απλή πλειοψηφία, την προκήρυξη του δημοψηφίσματος και αποφασίζει για τα θέματα των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 123.
3. Η μη εισαγωγή προς συζήτηση και ψήφιση του αιτήματος δημοψηφίσματος από τον πρόεδρο του οικείου δημοτικού ή περιφερειακού συμβουλίου συνιστά σοβαρό πειθαρχικό αδίκημα».
Αραγε θα τολμήσουν να αποκαθηλώσουν την κομματική προπαγάνδα της παρούσας δημοτικής αρχής, θέτοντας στους πολίτες του Δήμου Πατρέων να αποφασίσουν μέσω του δημοψηφίσματος:
1. Υπογειοποίηση του τρένου μέσα από την Πάτρα, ή
2. Ανατολική διέλευσή του, με σύνδεση με το λιμάνι, τη ΒΙΠΕ και το Αεροδρόμιο Αράξου, με παράλληλη λειτουργία του Προαστιακού.
Κάθε καθυστέρηση στην επίλυση του παραπάνω ζητήματος αποτελεί οικονομικό έγκλημα για την πόλη και τα λαϊκά συμφέροντα.
Θα παραμένουμε θεατές ή ενεργοί πολίτες;
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News