Οι καλοί, οι κακοί και το τούνελ
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ της Νομαρχιακής του ΣΥΡΙΖΑ στο ερώτημα της δημοτικής αρχής ποια θέση παίρνει το κόμμα στο ζήτημα της χάραξης της σιδηροδρομικής γραμμής της Πάτρας, είναι πράγματι περιττή: Ο ΣΥΡΙΖΑ είχε όντως ταχθεί υπέρ της πλήρους υπογειοποίησης, ενώ είχε τη διακυβέρνηση.
Η ΘΕΣΗ ακούγεται λογική: Καλύτερα ένα τρένο που δεν ενοχλεί καθόλου την καθημερινότητα και τις λειτουργίες ενός πολεοδομικού συγκροτήματος, παρά ένα τρένο που ενοχλεί. Και ούτω καθεξής: Καλύτερα ένα τρένο που ενοχλεί λίγο, παρά ένα τρένο που ενοχλεί περισσότερο.
ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ όμως, δεν συζητάμε για θέση θεωρητική, μαξιμαλιστική, ιδανική, αλλά για επιλογή, υπό το πρίσμα της εφικτότητας.
Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν δοκιμάστηκε στο πεδίο της εφικτότητας. Η ΝΕ του κόμματος απαντά στον δήμαρχο ότι, αντίθετα με την κυβέρνηση ΝΔ που ακολουθεί λύση μερικής υπογειοποίησης, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ευνόησε την πλήρη υπογειοποίηση, την οποία και προετοίμασε.
ΑΛΛΑ ΠΩΣ την προετοίμασε; Με προμελέτες, διαβάζουμε στην ανακοίνωση, που παρουσίασε στην Πάτρα (παραμονές εκλογών, προσθέτουμε εμείς) η τότε ηγεσία του υπουργείου Υποδομών.
Ομως, οι προμελέτες δεν διασφαλίζουν τίποτα και φυσικά δεν τεκμηριώνουν τη σκοπιμότητα του έργου, ώστε να κατοχυρωθεί η χρηματοδότηση της υπογειοποίησης, η οποία – όπως διαπιστώνουμε – δεν φαίνεται να έχει ελπίδες σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ενωσης, τουλάχιστον σε έκταση που να ικανοποιεί τις επιδιώξεις του Δήμου.
ΑΥΤΑ, τα υπογραμμίζαμε από τότε. Αλλά επειδή ήταν παραμονές των εκλογών και για τον Δήμο, η δημοτική αρχή της Πάτρας, δεν είχε συμφέρον να προσυπογράψει τις ενστάσεις αυτές, για να εμφανίσει θετικές εξελίξεις αποδιδόμενες στις πιέσεις της.
ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ αυτή, δεν υπάρχουν καλοί και κακοί, αλλά τι καλύτερο μπορεί να πετύχει η πόλη.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News