Πάτρα – Προαστιακός: «Σέρνεται» το τρένο με μόλις 10 χλμ/ώρα – Αποκαλυπτικά έγγραφα για καθυστερήσεις – ΦΩΤΟ

Οι εντολές για βραδυπορία ευθύνονται για τις καθυστερήσεις στα δρομολόγια του Προαστιακού στην Πάτρα.

Προαστιακός

Αίσθηση προκάλεσε το ρεπορτάζ που δημοσίευσε προ ημερών η «Πελοπόννησος» για την αγανάκτηση του επιβατικού κοινού, με τις καθυστερήσεις των δρομολογίων του προαστιακού σιδηρόδρομου της Πάτρας που κυμαίνονται σε 15 – 20 λεπτά σχεδόν σε καθημερινή βάση.

Πάτρα: «Βράζουν» οι επιβάτες για το τρένο – Έντονες διαμαρτυρίες για καθυστερήσεις

Η Hellenic Train εξακολουθεί να μη δίνει εξηγήσεις, επιδεικνύοντας με αυτή τη στάση αδιαφορία προς το επιβατικό κοινό που χρησιμοποιεί τον Προαστιακό στις καθημερινές του μετακινήσεις. Το ρεπορτάζ, ωστόσο, δεν άφησε αδιάφορους τους μηχανοδηγούς, καθώς ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ενωσης Προσωπικού Ελξης Κώστας Γενηδούνιας έβγαλε στη δημοσιότητα ντοκουμέντα, αποδεικνύοντας με αυτό τον τρόπο ότι αιτία των καθυστερήσεων είναι οι εντολές βραδυπορίας που δίνουν στους μηχανοδηγούς οι σταθμάρχες, λόγω της κατάστασης της σιδηροδρομικής γραμμής του Προαστιακού.

«Προαστιακός Πάτρας και καθυστερήσεις (με αφορμή δημοσίευμα). Εδώ ο κύριος λόγος για αυτές. Τονίζω ότι οι συνάδελφοί μας, οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ, καταβάλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες, αλλά είναι εγκαταλελειμμένοι καιρό τώρα. Αποδεκατισμένοι και χωρίς βοήθεια από τα κεντρικά ! ΙΔΟΥ οι ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ. Οι μηχανοδηγοί μιλάνε πάντα με στοιχεία. Βραδυπορίες παντού, μείωση ταχύτητας από 90 σε 65 χλμ. την ώρα. Αυτά για τα αιτία των καθυστερήσεων. Οι μηχανοδηγοί κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε σε αυτές τις συνθήκες. Ο ΟΣΕ να βοηθήσει την Πάτρα», γράφει στο Facebook ο κ. Γενηδούνιας.

Προαστιακός

Εντολή βραδυπορίας που βγήκε χθες για τον Προαστιακό, με ταχύτητες που πέφτουν από τα 60 στα 10 χλμ/ώρα

 

Και πράγματι, στην εντολή που δημοσιεύουμε, αποτυπώνονται στην κεντρική στήλη οι ταχύτητες με τις οποίες πρέπει να κινείται ο Προαστιακός σε διάφορα τμήματα της γραμμής και που κυμαίνονται από 60 έως και 10 χλμ. την ώρα, λόγω διαφόρων προβλημάτων

Οπως αναφέρουν χρήστες του τρένου, ο χρονος διαδρομης μετ΄επιστροφής στον νότιο κλάδο (Αγιος Ανδρεας – Κ. Αχαΐα) είναι οριακός, ώστε να μπορεί να διατηρηθεί το πρόγραμμα των δρομολογίων και επειδή πολλές φορές υπάρχουν καθυστερήσεις, επινοήθηκε το τέχνασμα να τερματίζει το τρένο σε κάθε δεύτερο δρομολόγιο στα Καμινια, γιατί το πρόγραμμα δεν βγαίνει με αυτές τις αργοπορίες.

Επιπλέον, σε όλη τη διαδρομή από το Ρίο μέχρι την Κάτω Αχαΐα, υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με τη βλάστηση που χτυπάει τις διερχόμενες αμαξοστοιχίες, απειλώντας πρόκληση βλαβών στους συρμούς.