Στο δρόμο προς την 8η Οκτωβρίου: Εκλογές…της κάρτας,Tik-Tok και social!- Στην «Π» άνθρωποι της διαφήμισης και επικοινωνίας
Αντίστροφη μέτρηση για τις περιφερειακές και δημοτικές κάλπες, και εκατοντάδες υποψήφιοι δίνουν αγώνα για να εκλεγούν και με άλλα μέσα προβολής από τα συνήθη παραδοσιακά. Τι λένε στην εφημερίδα «Πελοπόννησος» για όλα αυτά οι ειδικοί.
Η αντίστροφη μέτρηση για τις αυτοδιοικητικές εκλογές της 8ης Οκτωβρίου έχει ήδη ξεκινήσει και οι υποψήφιοι κορυφώνουν τον αγώνα τους. Ποια είναι τα μέσα που χρησιμοποιούν; Από τα πιο παραδοσιακά, κάρτες, καταχωρίσεις στον Τύπο, κ.λπ., μέχρι τα πιο σύγχρονα, με τα social media να έχουν την τιμητική τους. Μην ξεχνάτε, άλλωστε, ότι ζούμε σε εποχές Tik-Tok, το οποίο έγινε μόδα… ελέω Μητσοτάκη στις πρόσφατες εθνικές εκλογές.
Με βάση, πάντως, όσα έχουμε δει και στα μέρη μας, η παραδοσιακή διανομή καρτών όχι μόνο εξακολουθεί να παραμένει ένας ασφαλής τρόπος επικοινωνίας, αλλά αντίθετα διατηρεί και τη διαπροσωπική επαφή υποψηφίου-ψηφοφόρου. Πρόσφατα, μάλιστα, γίναμε μάρτυρες, αυτού: γνωστός συμπολίτης μάς επιδείκνυε τις γεμάτες από κάρτες υποψηφίων τσέπες του, γεγονός που επιβεβαιώνει τα παραπάνω.
Τι λένε, όμως, για όλα αυτά οι ειδικοί, οι άνθρωποι της διαφήμισης και της επικοινωνίας;
Ο Θόδωρος Νικολακόπουλος της «Brand Name» δήλωσε στην εφημερίδα«Πελοπόννησος» τα εξής: «Θεωρώ ότι έχουμε μπει, πλέον, στην εποχή, όπου οι υποψήφιοι χρησιμοποιούν πολύ τη νέα τεχνολογία. Με αυτόν τον τρόπο πολύς περισσότερο κόσμος μαθαίνει πολύ καλύτερα έναν υποψήφιο. Παλιότερα, του έδινες ένα καρτελάκι και συγκρατούσες κι ό,τι άκουγες από την αγορά. Φυσικά και τα καρτελάκια παραμένουν ένας σίγουρος τρόπος επικοινωνίας, όμως επειδή ζούμε στην ψηφιακή εποχή, τα social media ανοίγουν καινούργιους δρόμους. Το Facebook και οι ιστοσελίδες προσφέρονται κυρίως για πολιτικά μηνύματα, το Instagram είναι πιο χαλαρό, ενώ το Tik-Tok μπορεί να γυρίσει και μπούμερανγκ, καθώς δεν ταιριάζει σε όλους. Οι κάρτες, πάντως, εξακολουθούν να έχουν πέραση, όπως και τα μαζικά SMS».
Ενα σχετικό σχόλιο μας έκανε κι ένας ακόμη έμπειρος διαφημιστής: «Γίνεται προσπάθεια οι υποψήφιοι να αλλάξουν τρόπους και μορφές επικοινωνίας, όμως όταν τους παρουσιάζουμε τις νέες πρακτικές δεν το αποδέχονται. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι ακόμα έτοιμοι ή δεν έχουν τη βούληση να γίνουν πιο σύγχρονοι. Προσπαθούν μεν να χρησιμοποιήσουν σύγχρονες μορφές επικοινωνίας, αλλά το πράττουν με κλασικό ή ξεπερασμένο τρόπο. Είναι σαν να θες να οδηγήσεις φόρμουλα χωρίς να μπορείς να το κάνεις. Ακολουθώντας μια τακτική πριν από τρεις εθνικές εκλογές, έχεις χάσει 12 χρόνια εκλογών».
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News