“Βήματα Υγείας” από την 6η ΥΠΕ σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών στο 29ο και 32ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών

Οι δράσεις θα εμπλουτίζονται συνεχώς με βάση τις εμπειρίες εφαρμογής και τις αναδυόμενες δυνατότητες και συνεργασίες και σύμφωνα με τις ανάγκες των παιδιών.

Βήματα

Στo πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Health4EUKids και της εφαρμογής και υλοποίησης του Πακέτου Εργασίας – Work Package 5 (W.P. 5) “GRUNAU MOVES” έγινε η πρώτη επαφή με τους μαθητές και τους δασκάλους των τάξεων Γ’, Δ’, Ε’ και ΣΤ’ του 29ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών και του 32ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών.

Οι δράσεις, για το έτος 2023-2024, του «Βήματα Υγείας» αφορούν σε ενημερώσεις παιδιών – δασκάλων – γονέων από την επιστημονική ομάδα, κινητικά παιχνίδια και βιωματικές δραστηριότητες εστιασμένες στην υγιεινή διατροφή, την φυσική άσκηση και την υιοθέτηση υγιούς τρόπου διαβίωσης για παιδιά ηλικίας 8-12 ετών.

Βήματα

Προέρχονται από το πρόγραμμα “GRUNAU MOVES ” που έχει αναπτυχθεί και υλοποιηθεί με επιτυχία στην Γερμανία και έχουν προσαρμοσθεί κατάλληλα από την επιστημονική ομάδα της 6ης Υ.ΠΕ. και του Πανεπιστημίου Πατρών (διασυνδεόμενη οντότητα στο έργο) στην ελληνική πραγματικότητα και τις σχετικές ανάγκες, υπό την επίβλεψη του Επιστημονικά Υπεύθυνου του έργου καθηγητή κ. Απόστολου Βανταράκη του Πανεπιστημίου Πατρών, Υπεύθυνος Εργαστηρίου Υγιεινής. Η ομάδα αποτελείτε από την Παιδίατρο Ελένη Παπαχατζή (Π.Γ.Ν.Π.) και την Επισκέπτρια Υγείας Λαμπρινή Λαχανιώτη (6η Υ.ΠΕ. / Γ.Ν.Π.Π. «Καραμανδάνειο») που σχεδίασαν και υλοποιούν την εν λόγω δράση μεταφέροντας τις πιο σύγχρονες και πετυχημένες ευρωπαϊκές πρακτικές στην περιοχή μας. Επίσης για τις εν λόγω δράσεις διατίθεται κατάλληλος χώρος για παιδιά από το ΚΕΦΙΑΠ του Γ.Ν.Π.Π. «Καραμανδάνειο».

Στόχος μετά την πιλοτική εφαρμογή είναι η καθιέρωση των εν λόγω δράσεων σε ετήσια βάση στην πόλη της Πάτρας (πόλη εφαρμογής του έργου) με μία επαναληπτική εκπαιδευτική επίσκεψη το επόμενο έτος για τα σχολεία πρώτης εφαρμογής και για κάθε δύο νέα σχολεία που θα εντάσσονται στο παραπάνω πρόγραμμα το έτος.

Οι δράσεις θα εμπλουτίζονται συνεχώς με βάση τις εμπειρίες εφαρμογής και τις αναδυόμενες δυνατότητες και συνεργασίες και σύμφωνα με τις ανάγκες των παιδιών.