Γραμματίδης στην «Π»: Κανένα θέμα ασφάλειας στα τρένα της Αχαΐας
Στην «Πελοπόννησο» ο πρώην πρόεδρος του ΟΣΕ Γιάννος Γραμματίδης: «Το υπόμνημά μου δεν αφορούσε το τοπικό σιδηροδρομικό δίκτυο».
Δεν έθεσε θέμα ασφάλειας για τη σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο–Αίγιο, ούτε για τον Προαστιακό της Πάτρας, ή τον Οδοντωτό ο πρώην πρόεδρος του ΟΣΕ Γιάννος Γραμματίδης, με αφορμή την αποκάλυψη υπομνήματος που είχε στείλει στο γραφείο του πρωθυπουργού, λίγο πριν αποχωρήσει και το οποίο αποκαλύφθηκε από τα «Τα Νέα» και τον δημοσιογράφο Γιώργο Παπαχρήστου. Κατά το δημοσίευμα, η επιτάχυνση των έργων που απαιτούνται για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου, όχι μόνο σε έργα υποδομής, αλλά και -κυρίως- σε έργα ηλεκτρονικού εξοπλισμού, απαιτεί την πραγματοποίηση δρομολογίων εμπορικού χαρακτήρα μόνο. Ητοι μεταφορά αποκλειστικά φορτίων πρώτων υλών και εμπορευματοκιβωτίων.
Ο κ. Γραμματίδης τονίζει πως το υπόμνημα περιείχε προτάσεις για τη βελτίωση της λειτουργίας του ΟΣΕ και των σιδηροδρομικών συγκοινωνιών, μεταξύ αυτών και την προσωρινή αναστολή λειτουργίας των επιβατικών συρμών για την ολοκλήρωση έργων στη Θεσσαλία και τη Βόρεια Ελλάδα. Διευκρινίζει ότι η πρόταση αυτή δεν σχετιζόταν με θέματα ασφαλείας, αλλά με την ανάγκη επιτάχυνσης των εργασιών αποκατάστασης και εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου. «Επέμενα και εξακολουθώ με απόλυτη βεβαιότητα να πιστεύω ότι η ασφάλεια στη λειτουργία του σιδηροδρόμου είναι απόλυτη βασισμένη σε πέντε υπερσύγχρονα Κέντρα Τηλεδιοίκησης (ΣΚΑ, Κόρινθος, Λάρισα, Λιανοκλάδι και Θεσσαλονίκη), σε τέσσερα επίσης υπερσύγχρονα Κέντρα Ελέγχου Σηράγγων πλήρως εξοπλισμένων με κάμερες τελευταίου τύπου και, τέλος, στο προσωπικό του ΟΣΕ που μοχθεί καθημερινά για την ομαλή λειτουργία των συρμών και την ασφαλή διακίνηση του επιβατικού κοινού» αναφέρει ο κ. Γραμματίδης.
Η «Πελοπόννησος», επικοινωνώντας μαζί του, έλαβε την διαβεβαίωση ότι το υπόμνημά του δεν αφορούσε το τοπικό σιδηροδρομικό δίκτυο. Η μόνη αναφορά, που γίνεται, αφορά στα τουριστικά τρένα και δη στον Οδοντωτό και στις μεγάλες προοπτικές αξιοποίησής του, για την τοπική οικονομία.
Στο μεταξύ, οι παρεμβάσεις για την ενίσχυση της ασφάλειας του Οδοντωτού, όχι μόνο έχουν βγει εκτός χρονοδιαγράμματος, αλλά αγνοούνται παντελώς, αφού ο ΟΣΕ, το Δασαρχείο Αιγίου και η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας περιμένουν ο ένας τον άλλο, να κάνει την πρώτη κίνηση, ανταλλάσσοντας τις ευθύνες σαν μπαλάκι του τένις.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News