Αντιδρομήσεις Πάτρα: Γόρδιος δεσμός για τον Δήμο η Κορίνθου, τι λέει το Υπουργείο Υποδομών
Αντιδρομήσεις Πάτρα: Χάθηκαν έξι μήνες σε αντιπαραθέσεις και αποφυγή ευθυνών.
Το θέμα των αντιδρομήσεων στο κέντρο της Πάτρας μπαίνει σε νέο πλαίσιο, καθώς το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αποφάνθηκε επιτέλους για το καθεστώς της οδού Κορίνθου, η οποία αποτελεί τμήμα του εθνικού οδικού δικτύου.
Οπως πληροφορείται η «Πελοπόννησος», η αρμόδια διεύθυνση του υπουργείου Υποδομών απαντώντας παραμονές Χριστουγέννων σε σχετικά έγγραφα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης και της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος, αναγνωρίζει ότι μέχρι σήμερα λόγω έλλειψης στοιχείων δεν είχε ξεκαθαριστεί σε ποιόν ανήκει η ευθύνη του κεντρικότερου δρόμου της Πάτρας. Μετά όμως από σχετική αναθεώρηση, διευκρινίζεται ότι η οδός Κορίνθου από τη συμβολή της με την οδό Γούναρη μέχρι τη συμβολή της με τη Μικρή Περιμετρική, αποτελεί τμήμα της Εθνικής Οδού 8 (Αθήνα – Κιάτο – Αίγιο – Πάτρα). Πρακτικά, η ευθύνη του δρόμου στο τμήμα αυτό ανήκει στην Περιφέρεια.
Πάτρα: Επικίνδυνοι πειραματισμοί, επαναφορά λειτουργίας φαναριών μετά από τρία τροχαία!
Από τα παραπάνω προκύπτει ότι η Αποκεντρωμένη Διοίκηση ως αρμόδια υπηρεσία για τον έλεγχο νομιμότητας των αποφάσεων της Αυτοδιοίκησης, ορθώς απέρριψε το περασμένο καλοκαίρι την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πάτρας για το σχέδιο αντιδρομήσεων, επικαλούμενη αναρμοδιότητα του δήμου να αποφασίζει κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε δρόμους του εθνικού οδικού δικτύου.
Αυτό αφορά το τυπικό σκέλος της υπόθεσης, γιατί η ουσία είναι πως η Πάτρα έχασε έξι μήνες αναλισκόμενη σε πολιτικές προστριβές, υπεκφυγές ανάληψης ευθυνών ακόμα και προσωπικές εμμονές, τη στιγμή που ασφυκτιά από το κυκλοφοριακό πρόβλημα.
Το ζήτημα είναι τι μπορεί να γίνει από εδώ στο εξής για να ξεμπλοκάρει η υπόθεση των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων και των αντιδρομήσεων στο κέντρο της Πάτρας. Το έγγραφο του υπουργείου Υποδομών όπως πληροφορείται η «Π», έχει κοινοποιηθεί τόσο στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, όσο και στον Δήμο Πατρέων, ο οποίος έχει μπροστά του δύο επιλογές:
1ον Εάν έχει στη διάθεσή του τις εγκεκριμένες από το υπουργείο Υποδομών μελέτες που επικαλείται για τις κυκλοφοριακές αλλαγές στο κέντρο της Πάτρας, τότε προσκομίζοντάς τες στην Τροχαία, ζητά απλή αδειοδότηση για να προχωρήσει στις αντιδρομήσεις. Τόσο απλά και χωρίς άλλες εμπλοκές.
2ον Εάν για διάφορους λόγους δεν έχει τις κυκλοφοριακές μελέτες που επικαλείται, τότε πρέπει να απευθυνθεί στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, που πλέον εκ του νόμου προκύπτει πως έχει την ευθύνη της οδού Κορίνθου, η οποία από την πλευρά της πρέπει να ζητήσει έγκριση των κυκλοφοριακών παρεμβάσεων από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση.
Η δεύτερη επιλογή μπορεί να επιφέρει νέες και πιο περίπλοκες εξελίξεις.Προφανώς η πρώτη επιλογή είναι η πιο πρόσφορη, αλλά αυτό θα φανεί πολύ σύντομα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Tα Θεοφάνεια στην Πάτρα, τι γιορτάζουμε σήμερα και γιατί ρίχνουμε τον Σταυρό στη θάλασσα
Πάτρα: Αυτοκίνητα εναντίον… Ρωμαίων! ΦΩΤΟ
Καταπέλτης το βούλευμα για δολοφονία Γρίβα: «Ο 39χρονος τα είχε τετρακόσια»
Καναδάς: Πληροφορίες για επικείμενη παραίτηση και εντός της ημέρας του Τζάστιν Τριντό
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News