Apple: Πρόσω ολοταχώς για το …iAuto

Μετά τα iPhone και iPad, η Apple φαίνεται να προχωρά για το …iAuto.

Apple

Μετά τα iPhone και iPad, η Apple προχωρά τα σχέδιά της για την κατασκευή ηλεκτροκίνητου οχήματος.

Σύμφωνα με  καλά πληροφορημένες πηγές, ο τεχνικός κολοσσός στρατολόγησε την Νταίζη Γιουκάσεβιτς, πρώην στέλεχος της αυτοκινητοβιομηχανίας Ford Motor με ειδίκευση στην ασφάλεια και στη μηχανική.

Η Γιουκάσεβιτς εργαζόταν στην αυτοκινητοβιομηχανία, μία εκ των ιστορικών «Τριών Αδελφών» του Ντιτρόιτ, αρχής γενομένης από το 1991. Τα τελευταία χρόνια υπηρετούσε τη Ford από τη θέση της διευθύντριας μηχανικής ασφαλείας οχημάτων σε παγκόσμια κλίμακα, ενώ προηγουμένως συνέδραμε στην επίβλεψη της μηχανικής εσωτερικών και εξωτερικών τμημάτων, σασί και ηλεκτρικών εξαρτημάτων σε πολλά μοντέλα Ford. Ειδικότερα, η Νταίζη Γιουκάσεβιτς εργάστηκε στα μοντέλα Escape, Explorer, Fiesta και Focus, καθώς και στα Lincoln MKC και Aviator, σύμφωνα με το προφίλ της στο LinkedIn. Βοήθησε, επίσης, στην ανάπτυξη νέων ηλεκτρικών οχημάτων για την αυτοκινητοβιομηχανία. Πέραν τούτων, το βιογραφικό της εμπλουτίζεται και με τεχνογνωσία στην αντιμετώπιση προβλημάτων με τις αρμόδιες ρυθμιστικές Αρχές του κλάδου του αυτοκινήτου, κάτι που θα είναι το «κλειδί» για να αποκτήσει η Apple αυτοκίνητο σε πραγματικές συνθήκες δρόμου.

Τελικός στόχος της Apple είναι να έχει έτοιμο ένα ηλεκτροκίνητο όχημα έως το 2025.

Κύριος στόχος της στρατηγικής της Apple είναι να δημιουργήσει έναν νέο σχεδιασμό μπαταριών, ο οποίος θα μπορούσε να μειώσει δραματικά το κόστος των μπαταριών και να αυξήσει την αυτονομία του οχήματος.