Η χάραξη, οι διεκδικήσεις και ο ρεαλισμός

ΕΙΝΑΙ λοιπόν εφικτή και λειτουργική η υπόγεια διέλευση του νέου σιδηροδρόμου στην κυρίως πόλη; Ενα θέμα ταμπού για τη συντριπτική πλειοψηφία των τοπικών παραγόντων, ακόμα και των ανθρώπων του τεχνικού κόσμου της περιοχής, έθεσε από τις στήλες της εφημερίδας «Πελοπόννησος» ο προϊστάμενος του ΟΣΕ Πάτρας Χρ. Οικονόμου.

ΑΣΦΑΛΩΣ, το γεγονός ότι αποτελεί στέλεχος του Οργανισμού, μπορεί να μην επηρεάζει απαραιτήτως την κρίση του -όπως είναι βέβαιο ότι θα κατηγορηθεί- αλλά του επιτρέπει να τοποθετείται ανενδοίαστα με μια άποψη που είναι αδύνατο να θέσεις σ’ αυτή την πόλη χωρίς να βληθείς ότι εναντιώνεσαι στα συμφέροντα της κοινωνίας και σε μια παγιωμένη διεκδίκηση που έχει αποκληθεί και από αυτές τις στήλες ως «δικαίωμα της πόλης». Με την έννοια, σε ό,τι αφορά την οπτική γωνία της «Πελοποννήσου», ότι πρέπει να εξαντληθεί κάθε δυνατότητα και πόρος ώστε η χάραξη του νέου τρένου να παραγάγει τη μικρότερη δυνατή όχληση και να δεσμεύσει όσο το δυνατό λιγότερο τις προοπτικές αξιοποίησης του θαλασσίου μετώπου.

ΜΙΛΩΝΤΑΣ πάντα μέσα στα όρια του δυνατού, καθώς οποιαδήποτε άλλη θέση δεν μπορεί να θεωρείται υπεύθυνη αν είναι τεχνικά και οικονομικά μη εφικτή.

ΕΙΝΑΙ κατανοητό ότι η δημοτική αρχή και οι άλλες αυτοδιοικητικές δυνάμεις οφείλουν να ασκούν τη μέγιστη δυνατή διεκδικητική πίεση, αλλά αυτό δεν αίρει τη δυνατότητα για ρεαλιστικές προσεγγίσεις του θέματος, ούτε βέβαια αναιρεί την ηθική βάση του ρεαλισμού.

ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, ηθικό ζήτημα γεννάται εάν υπάρχουν πλευρές που συμμερίζονται τις επιφυλάξεις και τις διαφωνίες, αλλά σιωπούν για να μην προκαλέσουν. Σε κάθε περίπτωση, ο διάλογος πρέπει να είναι δημόσιος και ανοιχτός.

Όλες οι ειδήσεις άμεσα μέσα από το Google News. Κάντε κλικ εδώ και κάντε εγγραφή

Άμεση ενημέρωση με όλες τις ειδήσεις τώρα και μέσω WhatsApp - Δες εδω


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ