Κυκλοφοριακό: Πόσο επηρέασε η Μαιζώνος την κίνηση;

Το ερώτημα είναι πόσο άλλαξε η ζωή των οδηγών τις πρώτες ημέρες των νέων δεδομένων στο κυκλοφοριακό; – Αυτοψία της «Π» στις εισόδους που επηρεάζονται από τη Μαιζώνος.

Κυκλοφοριακό

Δυσκόλεψε η κυκλοφορία στους κεντρικούς δρόμους της Πάτρας λόγω των εργασιών πεζοδρόμησης της Μαιζώνος. Το ερώτημα όμως είναι πόσο άλλαξε η ζωή των οδηγών τις πρώτες ημέρες των νέων δεδομένων στο κυκλοφοριακό;

Η «Πελοπόννησος» έκανε αυτοψία στους δρόμους της Πάτρας με αυτοκίνητο. Με δεδομένο ότι για την έξοδο από το κέντρο της πόλης δεν άλλαξε κάτι, αφού παραμένουν ενεργές οι οδοί Κορίνθου και Αγίου Ανδρέου, κάναμε τη δύο διαδρομές εισόδου προς το κέντρο. Η πρώτη ήταν η διαδρομή: Κανελλοπούλου, Ηρώων Πολυτεχνείου, Οθωνος-Αμαλίας έως την Ακτή Δυμαίων και η δεύτερη διαδρομή: Αγίας Σοφίας, Κωνσταντινουπόλεως, Μαιζώνος, Αράτου, Κανακάρη.

ΠΑΤΡΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΚΙΝΗΣΗ ΟΘΩΝΟΣ ΑΜΑΛΙΑΣ

Μπροστά στον σταθμό του νέου υπεραστικού ΚΤΕΛ παρατηρείται μία συμφόρηση σχεδόν όλες τις ώρες της μέρας

Οι ώρες που επιλέχθηκαν ήταν αυτές που θεωρούνται ώρες αιχμής. Δηλαδή το πρωί ανάμεσα στις 8.30 με 9.30 οπότε οι περισσότεροι συμπολίτες πηγαίνουν στην εργασία τους στο κέντρο, αλλά και στις 12 το μεσημέρι, οπότε βρίσκεται στην κορύφωσή της η κίνηση στους δρόμους της Πάτρας από όσους βρίσκονται στην αγορά ή θέλουν να εξυπηρετηθούν από κάποια υπηρεσία.

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΠΑΤΡΑ, ΚΙΝΗΣΗ ΑΡΑΤΟΥ

Η άνοδος της Αράτου ήταν αρκετά χαλαρή τις πρωινές ώρες

Στην πρώτη διαδρομή διαπιστώθηκε ότι από την Κανελλοπούλου έως το ύψος του νέου σταθμού του Υπεραστικού ΚΤΕΛ δεν έχει αλλάξει κάτι και η κυκλοφορία ήταν ομαλή. Ομως, από τον νέο σταθμό έως περίπου το ύψος της Ερμού σχηματίζονται ουρές οχημάτων. Ο χρόνος που απαιτείται για τη διέλευση σχεδόν έχει διπλασιαστεί, δηλαδή από τα περίπου 5 λεπτά που χρειάζονταν πριν το κλείσιμο της Μαιζώνος, τώρα χρειάζονται περίπου 9 λεπτά για να φτάσει κάποιος στην Ακτή Δυμαίων. Το ίδιο ισχύει και τις πρωινές ώρες αλλά και νωρίς το μεσημέρι.

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΠΑΤΡΑ, ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΝΑΚΑΡΗ

Ο βραχνάς των διπλοπαρκαρισμένων στην Κανακάρη δε σταματά με καμία κυκλοφοριακή αλλαγή

Στη δεύτερη διαδρομή, η κυκλοφορία είναι ομαλή μέχρι το ύψος του νέου Δημαρχείου. Λέγοντας ομαλή, εννοούμε ότι δεν έχει αλλάξει κάτι σε σύγκριση με το πρόσφατο παρελθόν. Το όποιο πρόβλημα εντοπίζεται στη συμβολή της Αράτου με την Κανακάρη. Στη διασταύρωση σχηματίζονται κάποιες ουρές, αλλά η κατάσταση δεν είναι δραματική. Ο χρόνος που απαιτείται είναι περίπου ίδιος με παλαιότερα, αυξημένος κατά 2-3 λεπτά.

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΠΑΤΡΑ, ΚΙΝΗΣΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ

Η οδός Κωνσταντινουπόλεως χθες είχε αρκετά λιγότερα οχήματα, πιθανότατα επειδή έχουν ενημερωθεί οι συμπολίτες για το κλείσιμο της Μαιζώνος

Σημειώνουμε ότι ούτε την Πέμπτη, αλλά ούτε και την Παρασκευή, οπότε διενεργήθηκε η αυτοψία στους κεντρικούς δρόμους κατά τις προαναφερθείσες ώρες, δεν εντοπίσαμε δυνάμεις της Τροχαίας σε αυτά τα σημεία.

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΠΑΤΡΑ, ΚΙΝΗΣΗ ΚΤΕΛ

Λίγο μετά τον σταθμό του Υπεραστικού ΚΤΕΛ σταματά η κυκλοφοριακή συμφόρηση και τα οχήματα κινούνται χωρίς προβλήματα

Πάντως, αξίζει να αναφερθεί ότι γενικότερα τα καλοκαίρια παρατηρείται μειωμένη κίνηση στους δρόμους της Πάτρας, επομένως θα χρειαστεί επαναξιολόγηση των δεδομένων από τον Σεπτέμβριο ή ακόμα και την εποχή που θα αρχίσουν οι βροχές, οπότε όλο και περισσότεροι συμπολίτες χρησιμοποιούν αυτοκίνητα.