Οικονόμου: «Διαπίστωσα προχειρότητες στην εκτέλεση του έργου της συντήρησης του προαστιακού και με έπαυσαν»!

Το στέλεχος του ΟΣΕ Πάτρας που αντικαταστάθηκε όταν οχλούσε για τη συντήρηση της γραμμής.

οικον

Καλά και άγια έπραξε ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Εφετών της Πάτρας Γιώργος Μπισμπίκης, ο οποίος έδωσε εντολή για τη διενέργεια επείγουσας προκαταρκτικής εξέτασης, γύρω από την «τυφλή» και «κουφή» λειτουργία του προαστιακού σιδηροδρόμου της Πάτρας και της Αχαΐας!

Είναι περισσότερο από βέβαιο πλέον ότι θ’ ανοίξουν στόματα και θα προσκομιστούν αποκαλυπτικά έγγραφα, που καταδεικνύουν ότι οι ανθρώπινες ζωές που επιβαίνουν στον Προαστιακό έχουν αντιμετωπιστεί με εγκληματική επιπολαιότητα.
Ανασύραμε χθες από παλαιότερα ρεπορτάζ μας την εργολαβία της συντήρησης της γραμμής με αφορμή την επέκταση του Προαστιακού έως την Κάτω Αχαΐα, που πληρώθηκε με λεφτά της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.

Ο προϊστάμενος της γραμμής Χρήστος Οικονόμου είχε αναλάβει από τον ΟΣΕ την επίβλεψη της εργολαβίας και εκλήθη χθες από την «Π» να εξηγήσει τον λόγο που επαύθη από αυτή την αρμοδιότητα:

«Τοποθετήσαμε τότε κιόσκια, λειτούργησαν οι σηματοδότες και κατασκευάστηκαν αποβάθρες. Ως προς αυτό το σκέλος δεν υπήρξε πρόβλημα. Αντιθέτως, ο εργολάβος δεν έκανε σωστά το έργο της συντήρησης και εγγράφως ενημέρωσα τη διοίκηση του ΟΣΕ για τις παραλείψεις του, που εγκυμονούσαν κινδύνους για την ασφάλεια του προσωπικού και των επιβατών.

Ενα ωραίο πρωί με έπαυσαν από την επίβλεψη του έργου και αντικαταστάθηκα από στέλεχος του Οργανισμού, που σήμερα είναι συνταξιούχος. Ο εν λόγω επιβλέπων διαμένει στην Αθήνα και ερχόταν μια φορά το… τετράμηνο να παρακολουθήσει την πορεία των έργων! Καταλαβαίνετε…».

Ως προϊστάμενος της γραμμής ο κ. Οικονόμου τονίζει στην «Π» ότι επειδή η συντήρηση που έγινε ήταν ελλιπής και προβληματική, απευθύνθηκε εγγράφως στη διοίκηση του ΟΣΕ και ζήτησε να ξαναγίνει συντήρηση: «Υπάρχουν όλα τα έγγραφα της αλληλογραφίας με τον ΟΣΕ και εφόσον κληθώ, θα τα προσκομίσω. Από τότε πέρασαν 5 χρόνια. Εν τέλει έγινε κατανοητό από τη νυν διοίκηση του Οργανισμού ότι ήταν αναγκαίο ένα ολικό και σωστό λίφτινγκ της γραμμής και επρόκειτο στο τελευταίο ΔΣ του ΟΣΕ να ληφθεί η αναγκαία απόφαση, όμως μας πρόλαβαν τα τελευταία τραγικά γεγονότα της Λάρισας και δεν έγινε η συνεδρίαση…».