Πάτρα – Αντιδρομήσεις: Παράνομη η χρηματοδότηση των φαναριών, επισημοποιείται διευρυμένο συντονιστικό όργανο κατοίκων του κέντρου

Διευρύνεται ο φορέας που αντιμάχεται τις αντιδρομήσεις στην Πάτρα.

πάτρα
«Εχει χρηματοδοτηθεί παράνομα το έργο της τοποθέτησης φωτεινών σηματοδοτών στις οδούς Κορίνθου και Κανακάρη, γεγονός που μας υποχρεώνει σε συνδυασμό με τον πρόχειρο τρόπο που αντιλαμβάνεται η δημοτική αρχή της Πάτρας τις αντιδρομήσεις, να αντιδράσουμε με κάθε νόμιμο τρόπο».

Πάτρα: Χωρίς έγκριση τα φανάρια σε Κορίνθου και Κανακάρη

πάτρα

O Γιώργος Ζαφειρόπουλος

Στην ανωτέρω φράση του πρώην αντιδημάρχου Γιώργου Ζαφειρόπουλου συμπυκνώνεται η σφοδρή αμφισβήτηση της Συντονιστικής Επιτροπής Κατοίκων της Πάτρας, του φορέα που λίαν συντόμως πρόκειται ν’ αποκτήσει νομική υπόσταση.

«Το καταστατικό είναι έτοιμο και στον νέο φορέα έχει ήδη ενσωματωθεί η Συντονιστική Επιτροπή των κατοίκων της οδού Κανακάρη, καθώς και σύλλογοι που πλήττονται από τις αντιδρομήσεις, όπως για παράδειγμα της Γούβας» εξηγεί στην «Π» ο πρώην αντιδήμαρχος.

 

πάτρα

Ο Δημήτρης Δημητρόπουλος

Επιπροσθέτως, ο γνωστός φαρμακοποιός Δημήτρης Δημητρόπουλος, που έχει πρωτοστατήσει στον αγώνα να ανατραπεί το κυκλοφοριακό σχέδιο για την οδό Κανακάρη, επισημαίνει ότι «θα είναι σώφρον για τη δημοτική αρχή να μη θεωρεί ότι όλες οι αποφάσεις της υπακούν στο “πολιτικό δίκιο” της, γιατί υπάρχουν νόμοι που αντίκεινται και βρίσκονται υπεράνω των αμφιλεγόμενων και ανεπαρκώς αιτιολογημένων αποφάσεών της».

Μετά τις τελευταίες εξελίξεις, ήτοι την αποκάλυψη της «Π» ότι οι αντιδρομήσεις γίνονται χωρίς την έγκριση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, αναμένεται η ανάληψη πρωτοβουλιών από το διευρυμένο συντονιστικό όργανο των κατοίκων της Πάτρας για να ματαιωθεί η εφαρμογή του σχεδιασμού του Δήμου.

Στο μεταξύ, κάτοικοι και φορείς που διαφωνούν με τον τρόπο που έχει προσεγγίσει τις αντιδρομήσεις και πεζοδρομήσεις η δημοτική αρχή, θέτουν σε μια συνολική βάση το πλαίσιο των αντιρρήσεών τους, διά του πρώην αντιδημάρχου Γιώργου Ζαφειρόπουλου:

«Δεν μπορούμε να λέμε ότι είναι ορθός και τεκμηριωμένος ο σχεδιασμός του Δήμου, διότι δεν έχει στη διάθεσή του μια συνολική -το τονίζω, μια συνολική- κυκλοφοριακή μελέτη.

Συν τοις άλλοις, οφείλουμε να καταγράψουμε τις μέχρι τώρα αυθαιρεσίες του. Ως κραυγαλέο παράδειγμα αναφέρεται η τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών στην Κανακάρη και την Κορίνθου. Είναι προφανές ότι αφού δεν υπάρχει έγκριση της τοποθέτησης από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση, το έργο της εγκατάστασης χρηματοδοτήθηκε παράνομα»!

Ο πρώην αντιδήμαρχος δίνει πρόσθετες διαστάσεις στις αντιρρήσεις των κατοίκων, τονίζοντας:

«Μπορεί να μην προβλέπεται περιβαλλοντική μελέτη για τις αντιδρομήσεις, ωστόσο, λόγω της κλιματικής αλλαγής όφειλε ο Δήμος να είχε βρεθεί ένα βήμα πιο μπροστά, λαμβάνοντας υπόψη τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των ανατροπών που θέλει να επιφέρει στο κυκλοφοριακό στάτους της Πάτρας.

Οπως επίσης, θα έπρεπε να έχει ληφθεί υπόψη και η αρνητική θέση του Αστικού και Υπεραστικού ΚΤΕΛ στις αντιδρομήσεις. Το ίδιο οφείλει να κάνει ευρισκόμενος μπροστά στις αντιδράσεις των κατοίκων της Γούβας που μετά την αντιδρόμηση της Κανακάρη δεν θα μπορούν να έχουν διέξοδο στην οδό Κορίνθου».

Ο Γιώργος Ζαφειρόπουλος ολοκληρώνει με μια απορία τη δημόσια παρέμβασή του: «Με αφωνία έχει δεχθεί τις αντιδρομήσεις ο εμπορικός και επιχειρηματικός κόσμος του κέντρου της. Δεν αντιλαμβάνονται ότι θα προκύψουν ολέθριες ανατροπές, που θα πλήξουν πρώτους απ’ όλους τους ίδιους;».