Για να μην πλανώμαστε και να μην πλανάμε

ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ στις Βρυξέλλες δεν είναι καλές. Δεν τα βάφουμε μαύρα, γιατί πάντα υπάρχει το περιθώριο της μόχλευσης της πειθούς, αλλά δεν τα βάφουμε και λευκά. Δεν εγκρίνεται η χρηματοδότηση για την υπογειοποίηση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής, κάτι που διαβάσαμε στα ψιλά των ανταποκρίσεων, από το Ρίο μέχρι τον Αγιο Διονύσιο. Δεν τεκμηριώνεται, αν καταλαβαίνουμε καλά, ότι η κοινωνική και πολεοδομική σκοπιμότητα δικαιολογεί ένα τέτοιο κόστος.

ΤΑ ΝΕΑ, ατυχώς, δικαιώνουν την «Π». Εδώ και χρόνια, και ανεξαρτήτως παραταξιακού προσήμου κυβερνήσεων και δημοτικών αρχών, επισημαίνουμε πως είναι άλλο πράγμα να υιοθετείται το αίτημα της πόλης από την πολιτεία και είναι άλλο πράγμα η διασφάλιση της χρηματοδότησης, η οποία απαιτεί εφικτότητα και βασιμότητα. Πρέπει να είναι εγγυημένο ότι μπορεί να γίνει και αξίζει τα λεφτά του. Διότι τα λεφτά δεν τα δίνει η Πολιτεία, αλλά η Ευρωπαϊκή Ενωση. Πού δεν χαρίζεται εύκολα σε τέτοια θέματα: Είδαμε τι περάσαμε για να εγκριθεί η αλλαγή σχεδιασμού για την Πατρών-Πύργου.

ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ να μιλάμε τη γλώσσα της αλήθειας και να μην πλανώμαστε ούτε να πλανάμε, τίποτα δεν είναι σίγουρο, ενώ στο μεταξύ ο χρόνος πιέζει αμείλικτα, καθώς το έργο προχωράει δυνάμει του γνωστού, εγκεκριμένου σχεδιασμού που δεν καλύπτει το αίτημα για πλήρη υπογειοποίηση.

ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ, δεν λένε να φύγουν και φίδια με τα οποία είμαστε ζωσμένοι πολύ καιρό τώρα, κάτι που αποτυπώνουμε συχνά από αυτές τις στήλες: Είμαστε σίγουροι ότι είναι εγκεκριμένη η υπογειοποίηση στο τμήμα μεταξύ Αγίου Διονυσίου και νέου λιμένα; Διότι και εκεί τίθεται ζήτημα σκοπιμότητας και τεχνικής δυνατότητας.

ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ.

 

 

Όλες οι ειδήσεις άμεσα μέσα από το Google News. Κάντε κλικ εδώ και κάντε εγγραφή

Άμεση ενημέρωση με όλες τις ειδήσεις τώρα και μέσω WhatsApp - Δες εδω


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ